Jeg er 37 år og nærmer meg 38. Men er nok en del yngre til sinns. Bor i Karmøy kommune og har bodd der hele livet.
Første gang jeg la merke til motorsykler som jeg husker var når jeg var hos en kamerat og han hadde en stor plakat
på veggen av en Yamaha FZR750 ow01(er det slik det skrives?) Jeg ble hvertfall interessert. Tok lappen samtidig med lappen
på bil, men ble ikke mc-kjøp før jeg var 22år. Det var en liten softchopper, Kawa LTD 440. Vokste fort fra den og solgte
uten og kjøpe ny. I Februar 2006 så kjøpte jeg meg en Yamaha SR500 1978 modell. Blitt masse arbeid og modifiseringer
på denne etter hvert. 2007 så kjøpte jeg og en Yamaha TRX 850 1998 modell. Så ble det handlet inn en Honda XR600R som
var ombygd til motard. Solgte unna alt unntatt veteranen og kjøte en Virago 750, det tok 1 måned før den ble solgt igjen.
Kjøpte så en XT600E som jeg har gjort en del med. Har og en liten FZR400RR som jeg lager streetfighter ut av.
Men nå er jeg veldig usikker på min videre MC-fremtid.
Har lyst på en grei tursykkel, men lurer og på en mer komfy veteran enn den jeg har. Går og med rare tanker
om sidevognsveteran, men har maks plass til 2 vanlige sykler med mindre det ringer fra Norsk Tipping.
Nå har jeg ca 100 mil med innkjøring av XT600E'en min først og fremst. Etter det så blir det vel tatt
en større avgjørelse. Uansett så er MC som terapi for meg. 100% positivt!!