Jeg skjønte det med en gang jeg så deg, det var aldri et øyeblikks tvil, jeg var fullstendig fortapt i det øyeblikk jeg møtte deg!
Hodestups, opp over ørene, helt hinsides dypt forelska!
Nå hadde jeg jo sett bilder av deg, og viste at du var vakker, og var nok allerede ganske betatt allerede før vi møttes, men ikke mer en jeg har følt for andre fotomodeller.
I sin tid var jeg jo også veldig betatt av din noe eldre "lillesøster", hun har mye av dine kvaliteter, bl.a. de samme vakre linjene.
Men med henne ble det aldri mer en en avstandsforelskelse...
Jeg så nok at du flørta hemningsløst med alle som var i nærheten av deg, og jeg tro de aller fleste lot seg sjarmere, og ganske mange ble nok litt forelska også!
Og noen, aner ikke hvor mange, ble like hodestups forelska som meg!
Nå burde jo det gjort meg voldsomt sjalu, men jeg klarer ikke! Skjønner bare alt for godt at de falt for deg!
Nå skal jeg være så ærlig at jeg innrømmer at jeg også flørta med flere andre der vi møttes, men selv om de var aldri så hyggelige, ja noen prøvde seg meg noen ganske dristige knep mot meg, så var det ingen som kunne måle seg med deg!
Det gjør meg skikkelig trist at det nok aldri blir oss to, i alle fall ikke i overskuelig framtid...
Til det er nok medgiften din alt for stor for meg.
Men jeg kommer ALDRI noen gang til å glemme den første gangen jeg møtte deg, og jeg kommer nok heller aldri til å gi opp håpet om at det en gang likevel KAN bli oss to!
Uansett ønsker jeg det alt godt, og at du får noen som er oppriktig glad i deg, du min elskede, Kawasaki W800

Kawasaki W800.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.