Har Windows og kjører openoffice på min pc, på fatterns pc, madammens pc, brutterns pc og ingen har klaget sin nød.
Kjører MS Office på jobb så det går av og til noen dokumenter visa-versa.
Kjørte Linux tidligere, men etter at windows 7 kom, har ikke partisjonen med linux blitt brukt...
Kikker stadig vekk innom Carpe-TDM, jeg, selv om jeg ikke lenger er TDM-eier.
Men TDM fan er jeg fortsatt! Går an det selv om man rir en Tiger...
Som nevnt, er innom Carpe-TDM-forumet hvor jeg fant en tråd, som TDM-fansen vil like :-)
Flereav dem her inne og den mest profilerte må vel sies å være godeste Globe
Pleier å dukke opp PDF-filer av slike artikler på TDM-forumet etter hvert sånn at man kan lese artikkelen. Tror ikke RIDE magasiner er å få kjøpt i Norge...
Uansett er det hyggelig med slik omtale av en ufortjent undervurdert sykkel som en del har en tendens til å avskrive som datert, undermotorisert, "hverken-fugl-eller-fisk" eller hva de måtte finne på å benevne den som.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Ser ut som at det er omtale av CB500 i RIDE bladet også. Og akkurat den modellen har jo vært og er fortsatt forsåvidt, gjenstand for meningsutveksling i en av trådene her på MCsiden... Husker ikke i farten hvilken, men...
Litt spent på å høre hva du mener om TDM artikkelen... ;)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Bubbu skrev:Og jeg er interessert i artikkelen om TDM
Jeg også!
Alltid interessant å lese om TDM og om hvor undervurdert mange testkjørere mener den er. Tror muligens det framkommer i RIDE artikkelen også ;)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering