Jeg er født på Hitra på sørsiden av øya. For de som har vært på Hitra og har tatt fergen fra Forsnes, vet at det ligger en gård akkurat i krysset der man svinger ned til fergen. Det er gården "vårres".
I dag er det ikke så mange sjeler igjen her inne og det er generelt lite "liv" her. Mobil'n tar ikke inn i barndomshjemmet men det er lagt inn internett slik at man får kontakt med omverden.
Det å gå opp gamle stier fra da jeg var ei lita jente var egentlig en merkelig følelse men det aller beste var vel egentlig den roen jeg fikk da jeg gikk nede ved sjøen, den gamle badeplassen og bergknausene som vi klatret på da vi var små.
Har i utgangspunktet en tomt helt nede ved sjøen og har et ønske om å føre opp en hytte etterhvert. Det ønsket hoppet opp noen hakk etter denne helgen kjente jeg..
Kommunen er ikke den enkleste å samarbeide med, slik at det mest sannsynlig blir ei husvogn eller noe lignenede som kommer til å bli satt på plassen til at kommunen synes det er greit å føre opp ei hytte på tomten der.
Trives godt ved sjøen jeg

P.S: Dessuten er det fantastiske flotte svinger ut til Hitra og jeg kjenner det kribler i kroppen når jeg tenker på at det snart er mc-sesongen igjen