Boka til Pål Anders Ullevålseter er ferdig utlest. Var også så heldig å møte han på MC-messen som ble avviklet denne helgen.
I utgangspunktet så skulle jeg egentlig jobbe på MC-messen men det ble det ikke noe av. I stedet fikk jeg sitte på med Globe, Gizmodude og Bubbu. Det å sitte på i bil i flere timer er ikke noe så spesielt frem til, siden jeg blir fort bilsyk. Jeg må si jeg følte meg priviligert da jeg fikk tilbud om å kjøre bilen til Globe.
Satte stor pris på den tilliten Globe
Siden det var en lånt bil og nybil, kjørte jeg selvfølgelig meget pent...
Men, da vi ble forbikjørt, mente eieren at sånt finner man seg ikke i, når man har en sånn bil. Da var lista lagt og vi kjørte sånn som det hør og bør (Hvordan det nå er)
Vi tok like godt turen innom på fredagen siden vi kom ned ganske så tidlig og det var ganske så god plass til de av oss som var der på fredag. Vi fikk et godt overblikk over hvor de forskjellige syklene stod, hvor vi fant "stæsj" og hvor det var oppvisning. Pål Anders Ullevålseter var en av de som var med i oppvisningen og det er ikke noen tvil om de som var der ute, visste hva de holdt på med. Fartsfylt og underholdene. På kvelden ble det Peppes i Lillestrøm sammen med blant andre Bubbu (som hadde bursdag og fikk selvfølgelig hatt da vi fortalte det til betjeningen), Globe, Bulldog70 og Firda.
Lørdag var vi selvfølgelig tidlig ute og gledet oss stort til å bruke hele dagen. Det ble mye køgåing denne dagen men, vi hadde hele dagen å ta av og det var ingen sure miner på noen fra oss i forumet hvertfall. Vi var heldig og møtte mange andre forumister og det er like moro hver gang
Mat og drikke ble konsumert oppe på "puben" et par ganger og der ble det ganske så fullt også men mat ble det (hvertfall øl).
Lørdagskvelden ble avsluttet i Oslo på Dus (vår "lokale" stam pub etter 1 dag). Svensken som var ansatt serverte godt øl og det gode humøret hadde Bubbu, Gizmodude, cbrdama, Globe, Bulldog70, Firda, Dexter og Nasseline tatt med
Er lenge siden jeg har en helg som har vært fylt med så mye moro, så mange koselige mennesker, så mange inntrykk og å være sååååå godt fornøyd

;)
Tusen takk til alle dere som jeg har møtt denne helgen, dette var stort og jeg gleder meg til å møte dere nok en gang.