Du så veldig travel ut
Dexter så vi får ha det til gode :-)
Den er ikke så dum den der ZZR-tom men jeg har alt pekt meg ut den dressen jeg skal ha, siten jeg har en nogelunde sort universal Halvarsson teksil dress skal jeg kjøpe meg en kawa grønn skinndress tenker jeg, det blir denne. Håper de har noe tilbud på messen hvis ikke får jeg kjøpe den hos forhandleren her hjemme.
Det var en skikkelig fin jakke
AJ, hadde lett kjøpt den hvis jeg kjørte Tiger

Har lurt litt på sånn florerende mc hjelm, syntes det er bedre en en vest på en måte men blir ikke og kjøpe den nå, vil heller ha en svart og grønn hjelm hvis jeg finner en jeg liker, om ikke så beholder jeg bare den jeg har som er svart matt..
Messe biletten datt ned i postkassen i dag, sier tusen takk etter en gang... Nå er vi klar for messe
Har jo også vært ganske bekymret for uværet i nord, nå ser jeg at motorsyklen har blitt lesset på båten i Hammerfest og vinden har også løyet en hel del i følge min kontakt i Hammerfest og storm.no.. Det liker vi så nå er det bare og smøre seg med tålmodighet og håpe at båten ikke synker.. Nei, huff!!!
Dere får tilgi meg all slæddingen, men man veit aldri hvem som titter innom... Sykkelen er MIN!
Kenneth