Første turen for sesongen ble tatt i går (Stavanger), i ei fryktelig tåke.. Så ble ingen bilder å skryte med! Men fantastisk å være igang igjen, møtte på 3 andre sykler på rundturen i distriktet. Med en stopp på Biltema for å handle vaskesvamper ble det hyggelig prat med Suzuki-fan, og to stk kom bort i mellomtida og hadde spørsmål og kommentarer om både sykkel og våren!! Utrolig morsomt !!!Svolp skrev:Globe skrev:Var i Stavanger i går og registrerte at dere hadde kommet noe lengre i vårløysinga enn vi er i trøndelagen..men det begynner å hjelpe her også nåSvolp skrev:Dette så hææærlig ut!!!
Likte spessielt bildet ditt Geir![]()
Er jo forsåvidt kjørevær på vestlandet også nå, hvertfall i Stavanger men det var et par minus grader i natt men jeg møtte en mc på vei til jobb og jeg ser fler og fler til dagen.
Når jeg henter sykkelen min neste uke blir jeg og sette den inn for en liten måned slik at jeg kan ta den ut i midten av april.. Tidligere en det blir fryktelig kaldt syntes jeg, kanskje ikke for småturene men de lengre turene. I fjor tok jeg ut sykkelen 2.april og kjørte i effektive minus grader til Sørlandet.. Var litt for kaldt.![]()
Det går rette veien, hatt mange pluss og flott vær den siste tid med unntak av noen minus grader i natt..
Våren er ganske nærme
Til dere andre som venter på bedre vær: Våren nærmer seg med stormskritt, lysere tider, varmere dager... Hold ut