Og frakta går nok fint den...når kan du regne med at den er i havn hos deg da? I midten av neste uke?
Hehe... Ow yes!Globe skrev:Morsom side ja...greit med oversikt. Regner med at du har denne som startside nå![]()
![]()
Det var en eksotisk resie, trives godt nordover.. Var i Bardufoss også èt år under førstegangstjenesten. Det beste må vel være at nordlendingene ikke legger noe i mellom men er stort sett dønn ærlige. På godt og vondtJompa skrev:Har akkurat lest om turen din til Hammerfest. Hørtes ut som en "eksotisk" reise.
Ganske artig at noen reiser nordover for å handle brukt, som oftest går "eksporten" fra sør til nord.
Lykke til med ny-sykkelen !!!
HeheGlobe skrev:Kan melde om fine værforhold her på fastlandet og rolig farvann langs med fjorden her i Midt-Norge.
Legger den til kai her, så får du varsle så skal vi stille opp å sjekke "strappinga" på pallen!
Så det kan hende du får sykkelen til st.Hans ????Svolp skrev:Det var en eksotisk resie, trives godt nordover.. Var i Bardufoss også èt år under førstegangstjenesten. Det beste må vel være at nordlendingene ikke legger noe i mellom men er stort sett dønn ærlige. På godt og vondtJompa skrev:Har akkurat lest om turen din til Hammerfest. Hørtes ut som en "eksotisk" reise.
Ganske artig at noen reiser nordover for å handle brukt, som oftest går "eksporten" fra sør til nord.
Lykke til med ny-sykkelen !!!![]()
![]()
Sier tusen takk for det, regner med at jeg blir veldig fornøyd.. Følger selvsagt med som en hauk på værmeldingene og turen nedover og biken nærmer seg nå traktene te globe, gizmodude, cbrdama og bubbu, langs kysten av trondheim.
Svolp skrev:Satser på at det går greit, men det jeg er litt nervøs for er jo sjøgangen.. Er redd jeg ikke har fått festet den skikkelig selv om det ble gjort etter alle kunstens regler![]()
Ser nå at båten har ankommet Ålesund men været er jo ikke det beste og i morgen skal det bli storm på stadt landet![]()
Vi får satse på at båten kommer seg til H***** vekk i løpe av de neste timene