Spørsmål 1: Kan vi få en avstemningssak for hvor mange som faktisk kunne tenke seg å campe i telt i vår hage 1.-3. juli?
Fakta:
* Treffet foregår for det meste i vår hage. Vi hadde 9 telt her i fjor og det var plass til det dobbelte.
* Forandringen fra i fjor vil være at vi setter opp en "presenninggarasje" på plenen, slik at vi slipper å sitte i garasjen dersom vi skulle bli uheldig med været i år også.

* Dersom noen misliker telt så finnes hoteller i Larvik sentrum, ca. en mil unna (avhengig av hvilken vei en kjører).
* Som jeg tidligere har antydet så vil vi i år lage 2 alternative dagsturer på lørdagen, men vi møtes på samme sted for å spise middag ute (også for å unngå problematikk rundt masse styr med matlaging på lørdag). Det blir ikke Vindfjelltunet i år, bare for å ha nevnt det.

* Ved å betale ca. 50,- pr. person så skal jeg arrangere frokost både lørdag og søndag.
* Ta med pølser eller noe annet lettvint til grilling på fredagskvelden / evnt. kveldsmat/kos på lørdagskvelden.
* Vi har ikke skjenkebevilling, så jeg anbefaler alle å ta med ønsket drikke, medbragt er lov!
Spør om noe er uklart.
Påmeldte så langt: