AJ skrev:Vel, vel...MaxTron skrev:Vist man bestandig har en sånn plastlapp i brystlomma på kjørejakken, så er jo dette ett IKKEPROBLEM.
Vist man derimot er ute etter å prøve å tilfredsstille en stadig økende utstyrs-trang er jo det selvfølgelig IKKE godt nok
Problemet oppstår gjerne når man skal plukke med seg plastbiten som ikke er i lomma, men befinner seg under sidestøtta...
Mulig jeg er et unntak siden jeg flere ganger har greid å glemme å ta med meg støtteplata. Har også hendt at jeg ikke har funnet den igjen de gangene jeg har parkert ute i vegetasjonen, som på f.eks. Trollrally...
Men bevares! Bruk nå gjerne disse plastgreiene, dere som bruker de. Jeg kommer antakelig til å bruke den som monteres på støtta som jeg har kjøpt og som er laga spesielt til Tiger'n og kan dermed slippe å tenke på at Oopps! der glemte jeg den plata også, gitt...
Du må ha med deg en i hver lomme :)
Nei da, skjønner deg godt jeg AJ. Har ikke erfaring med bruk av disse plastgreiene, så jeg kommer helt sikkert til å kjøre min vei, mens den ligger fint igjen en eller annen plass :)