-bakre del av ramma var det endel rustflekker på.Disse er fjernet og malt opp.
-stator var fjernet.Denne er fornyet med en ny ettermarkeds-stator.Jeg måler 13,9Volt på batteri uten lys på.Dropper ca 1 volt med lys på.
-ny olje og filter ifm oppstart.
-forgasser plukket i biter og rengjort.moppen starter nå på 2. eller 3. tråkket kald,1.varm.
-alt elektrisk virker,unntatt støttebryter.Den har jeg by-passet.
-ny sidestøtte.
-ny tennplugg,selv om den gamle så bra ut:-)
-nye lager i bakhjul/sprocket carrier.
-ny "brukt" caliper + bremsepumpe bakbrems.
-bakdekk er bra,holder sikkert 5-6 tusen km til
-fremdekk bør skiftes,det er ujevnt slitt/trappet på knastene.Merker ubalanse i visse hastigheterTrodde først det var oval felg,men har målt meg til at det er dekket.Felgen er rund.
-begge felger har litt rust i forniklingen.
-kjede og drev ser bra ut.
-et øvre motorfeste har vært reparert en gang i tiden.Men det er plenty fester på disse motorene,så tror ikke det er noe problem.
-salen har et par små sprekker,kunne med fordel vært trukket om.Men ikke sånn at det vises på avstand. Plastsett er komplett utvendig sett,men mangler et par fester på baksiden.Men det henger fast.
Jeg ser enkelte prøver seg med prisantydninger langt opp på 20tusentallet for tilsvarende mopper. Så optimistisk er ikke jeg,det er ikke gull jeg prøver å selge,men en helt ordinær halvshabby brukssykkel.
Hadde tenkt meg 16-17 tusen,men vet ikke om det er riktige prisen. Det er lov å prøve seg med pruting,men gjør oppmerksom på at jeg ikke har panikk for å selge,og heller ikke anser 16-17 tusen for å gjøre noen forskjell på hverdagen min