Crinos skrev:Godtvoksen skrev:Undrer meg på hvilke type mennesker som kjører med noe sånt? Eneste jeg kan forestille meg er medlemmer av 1% klubbene med ca 50 i IQ...

Det der er et slag under beltestedet som jeg ikke synes var særlig greit.
Viser vel bare at det også finns folk som kjører MC som er like trangsynte og generaliserende som vi får inntrykk av at den gjennomsnittlige VG/Dagblad/Se & Hør-lesende nordmann med tiltagende "ryggmerke-angst" er, og/eller så er det bare for å provosere.. Uansett, ingenting å bry sæ om, og lite en får gjort med.
Crinos skrev:Men jeg synes heller ikke det ser videre smart ut å kjøre med slike... Tøft? Ja, muligens. Men selv med en forsikring om at hendlene aldri ville kunne bli klemt inn på mine fingre, ville jeg aldri hatt noe slikt på en bruks sykkel.
No er jo disse hendlene helt sikkert ikke knivskarpe, men uansett vist en skulle bli utsatt for en ulykke der en får fingrene i klem imellom...
Eller, kanskje enda verre, vist en lander med kroppen på enden av hendelen av en eller annen grunn..
Passer nok best på en utstillingssykkel, eller trailerqueen ja, dette er vel en amerikansk "oppfinnelse" og der er det jo mange trailerqueens, og mange gale folk som gjerne kjører max og over evne i bare T-skjorta og vanlig dongeribukse (vist youtube er litt representativ), så da kan de jo like godt kjøre med sånne når de er igang