Godtvoksen skrev:For meg blir dette bare KAOS, du er dyktig..Globe skrev:
Oioi, innkjøp av sånn ei "verktøykasse" som på bildet forplikter jo ganske mye, da. Kan ikke la den stå ubrukt

Godtvoksen skrev:For meg blir dette bare KAOS, du er dyktig..Globe skrev:
Kabling er alltid artig når man får det til. Men de gangene man ikke får det til, og ender opp med flere feil enn da man begynte.......Globe skrev:Da er det tid for å skru kosen en par hakk opp:
Siste finish av kabling og kobling. Har etterhvert fått dreis på dette med "Lodding".... så alle koblinger loddes
![]()
Dette er hva jeg kaller søndagskos![]()
Ja, Æ burde jo skjønt det.Globe skrev:Nei, kun på de nye koblingene som nå er etablert :) De originale kun sjekkes og eventuelt sprayes lett over.
Hva slags verktøyvogn er det der, og hva kostet herligheten??Globe skrev:Nei, dette ble kjøpt på Albert E Olsen (AEO) her i Trondheim
Globe skrev: Svarte F..N!
Her er bildene jeg nevnte i denne tråden på Carpe-TDM:Globe skrev: Regner med at Powercommanderen får strømimpulser både fra kilde "tenning" og via "innsprøytning"..spørsmålet er da hvordan og hvor jeg måler dette, samt hva jeg evenutelt kan ha gjort som har forårsaket manglende "strømforíng" til enheten i og med at den ikke reagerer når jeg slår på tenninga. Etter forrige check av systemet har jeg kun dratt frem ledninger fra ny sikringsboks til varmeholder og tankveske, dette har ingen berøring med koblinger eller annet hva gjelder powercommanderen da den får sin input og kjører sin output via originalkablingen på sykkelen, så dette som nå har skjedd skjønner jeg virkelig ikke!!
Svarte F..N!
![]()
Å nei, her skal ikke verktøyet få ligge i fredGodtvoksen skrev:Globe skrev: Svarte F..N!
- håper du får det til, du har min dypeste medfølelse og jeg vet akkurat hvordan du har det. Eneste rådet jeg kan gi deg er og holde deg langt unna skrutrekkere og annet skummelt verktøy. Det der overlater jeg til fagfolk..
Den tråden du laget på Carpe-tdm studerte jeg før jeg monterte, og PC funket etter montering, tidligere i vinter.AJ skrev:Her er bildene jeg nevnte i denne tråden på Carpe-TDM:Globe skrev: Regner med at Powercommanderen får strømimpulser både fra kilde "tenning" og via "innsprøytning"..spørsmålet er da hvordan og hvor jeg måler dette, samt hva jeg evenutelt kan ha gjort som har forårsaket manglende "strømforíng" til enheten i og med at den ikke reagerer når jeg slår på tenninga. Etter forrige check av systemet har jeg kun dratt frem ledninger fra ny sikringsboks til varmeholder og tankveske, dette har ingen berøring med koblinger eller annet hva gjelder powercommanderen da den får sin input og kjører sin output via originalkablingen på sykkelen, så dette som nå har skjedd skjønner jeg virkelig ikke!!
Svarte F..N!
![]()
http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=11704" onclick="window.open(this.href);return false;
Men antakelig er det ikke dette som er feilen hos deg siden PC'en funka etter at du monterte den på sykkelen, om jeg forstår deg rett?
Her er en tråd til med et godt tips, nemlig TDM air box mod, som er veldig enkel: plugg slangen som går fra membranen øverst på luftfilterboksen. Dette gjør at begge luftspjeldene i boksen blir stående oppe hele tiden i stdet for at det ene åpnes først på et vist turtall basert på trøkket i slangen.
Mange opplever at TDM'en går mye jevnere på lavt turtall med plugget slange, slik det er vist på siste bilde i denne linken:
http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=7681" onclick="window.open(this.href);return false;