Norsk MotorTreff 23-26 juni
Re: Norsk MotorTreff 23-26 juni

Har lagt denne inn i MC-sidens kalender som ble opprettet for en tid tilbake...
(Er denne glemt?)
-mvh-
Kristian
Veldig bra. Har allerede sikret meg et hotellrom på stedet... 

- ejs
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell

Jeg er så ung at det er teltliv på treff for meg.

If it ain't broke, I'll break it.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Telt er bra, ja!ejs skrev:![]()
![]()
Vet ikke enda om jeg kommer på på dette treffet, men gjør jeg det så blir det å ta med telt, oppblåsbar madrass og selvfølgelig snorkepose...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Er jo nesten nabo http://maps.google.no/maps?hl=no&tab=wl" onclick="window.open(this.href);return false; så det blir iallefall en dags tur
Det er viktig å gjøre ting som får en til å føle seg ung, og da slipper du jo også å bestille rom god tid i forveien...ejs skrev:![]()
![]()

Ja det er bare 134 kmBjørn skrev:Er jo nesten nabo http://maps.google.no/maps?hl=no&tab=wl" onclick="window.open(this.href);return false; så det blir iallefall en dags tur
Hei...
Som arrangør av treffet,så vil jeg ønske ALLE velkommen
info på http://www.norskmotortreff.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Som arrangør av treffet,så vil jeg ønske ALLE velkommen

info på http://www.norskmotortreff.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Hei MC-FOLK
velkommen til oss her på mcsiden.no :=D> :=D>
Må si jeg liker aktivitetsnivået ditt innenfor tema MC...setter stor pris på å se deg her også!!

Må si jeg liker aktivitetsnivået ditt innenfor tema MC...setter stor pris på å se deg her også!!

Velkommen hit til mcsiden.noMC-FOLK skrev:Hei...
Som arrangør av treffet,så vil jeg ønske ALLE velkommen![]()

Her blir en fort kjent med hyggelige MC-folk fra hele landet..:-) Og du vil nok finne deg godt til retter her inne.
En del artige og spennende poster på min side (MC-FOLK) vekket interresen for dette forumet,så da fikk jeg endelig nå satt meg ned og registrert meg...Må si det virker som et utrolig bra forum...Ser frem til positive besøk her 

- Crinos
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Kontakt:
Jeg regner med å komme, bor jo bare en times tid unna.
Er nedtegnet i kallenderen for lenge siden
Må bare få ordnet med ungefri, så kommer FTK'n også som da blir hennes første MC-treff.
Om ikke kommer jeg garantert ene og alene for The Carburetors

Må bare få ordnet med ungefri, så kommer FTK'n også som da blir hennes første MC-treff.

“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Ja...The Carburetors rocker virkelig...Har en fin oppvarming på lørdag også...TapOut,som spiller AC/DC og 80-talls..Virkelig braCrinos skrev:Jeg regner med å komme, bor jo bare en times tid unna.

Har du fått delt ut mange løpesedler på MC-messa, og hvor mange forventer dere på besøk?
Veien herfra til Åmli er så fin å kjøre MC på at det er verd turen bare den..... hadde nok prøvd å bruke sideveiene frem til Evje og ikke kjøre "militærveien", mye trafikk den veien.
Spørs om det kan bli en tur opp i løpet av helga...
Ser at det er like før det tipper over for Globe, håper våren kommer til dere også snart, hold ut sommer en på vei
tror jeg tar meg en tur i morgen hvis alt klaffer... 

Tja..Vi har plass til 15000 besøkende...Så jeg tror nok vi skal ha plass til de som ønsker å komme...Var noen i aksjon med utdeling av løpesedler,så jeg har ikke helt oversikt over hvor mange som ble gitt ut...Men velkommen til alle.Godtvoksen skrev:Har du fått delt ut mange løpesedler på MC-messa, og hvor mange forventer dere på besøk?

Velkommen...Fra Evje til Dølemo så anbefales veien over øvre Lauvrak...Mange fine svinger der jaDuville skrev:Veien herfra til Åmli er så fin å kjøre MC på at det er verd turen bare den..... hadde nok prøvd å bruke sideveiene frem til Evje og ikke kjøre "militærveien", mye trafikk den veien.

Så vil jeg igjen ønske alle velkommen til Norsk MotorTreff...23-26 juni 2011... http://www.norskmotortreff.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Under en uke igjen...Treffet starter 23 juni og varer til 26 juni...Mye underholdning med bl.a. Vestlandsfanden,The Carburetors,TapOut og CrossCountry...Velkommen til alle...Dette blir morro