Bortover eller nedover?mekkern skrev:Nå snør det nesten 10cm i timen i Ålesund...

Bortover eller nedover?mekkern skrev:Nå snør det nesten 10cm i timen i Ålesund...
Strømmer "UT" ville vel være et bedre uttrykk fra mitt synspunkt iallefall...Intruder skrev:Staten liker iallfall MC i mars,avgiftsgryna strømmer inn..![]()
![]()
Dårlig timingbikerdude73 skrev:Her utenfor Haugesund så klarer ikke været og helt slippe taket på vinteren.
Jeg fikk satt i sammen min Yamaha XT600E etter å hatt motoren fra hverandre.
Ble ferdig på mandag og fikk kjørt inn ny kamaksling.
I dag så startet jeg sykkelen for og flytte den litt, ca 5 meter.
Det begynnte og snø med en gang![]()
Værgudene liker ikke MC i begynnelsen av mars, hvertfall ikke her
Skal si du overrasker.MaxTron skrev:Vart faktisk en tur på tirsdan (08.03), type liten kvellsrunde.
Du får jo ikke noen tidlig sesongstart når alle mcene står trygt innelåst på vinterlagring. Lørdag var det bare fine veier - kunne jo vært ute en tur i dag, men det er så bløtt på veiene, får se i morgen - og så fikk jeg installert ny radio i bilen jeg må sjekke opp, så jeg får lyd i den....Godtvoksen skrev:Skal si du overrasker.MaxTron skrev:Vart faktisk en tur på tirsdan (08.03), type liten kvellsrunde.Ute på første tur før meg helt her sør i landet
Det ser ut som alle snøem er borte der oppe hos deg...
Duville skrev:Du får jo ikke noen tidlig sesongstart når alle mcene står trygt innelåst på vinterlagring. Lørdag var det bare fine veier - kunne jo vært ute en tur i dag, men det er så bløtt på veiene, får se i morgen - og så fikk jeg installert ny radio i bilen jeg må sjekke opp, så jeg får lyd i den....Godtvoksen skrev:Skal si du overrasker.MaxTron skrev:Vart faktisk en tur på tirsdan (08.03), type liten kvellsrunde.Ute på første tur før meg helt her sør i landet
Bor jo nesten helt ute på svaberga, så er jo normalt ikke verken veldig kaldt, eller mye snø, ivertfall ikke særlig lenge, men er sikkert en liten måned enda til den egentlige sessongen kan begynne.Godtvoksen skrev:Skal si du overrasker.MaxTron skrev:Vart faktisk en tur på tirsdan (08.03), type liten kvellsrunde.Ute på første tur før meg helt her sør i landet
Såg ganske risty ut der på blankisenTheBandit skrev:På fredag kom Bandit'n ut i carporten og i dag var veien ned til hovedveien endelig bar nok til å starte MC-sessongen 2011 :-) Men MC-jakka er inen til reperasjon så det ble en kald nok opplevelse.
[album]1644[/album]
Fantastisk hærli å kjøre en tur igjen etter den laaaaaange, kalde og jævlige vinteren
Jeg tenkte det samme, så lurte jeg på om det er jeg som er litt pinglete som ikke gjør det samme? Det kan framskynde sessongstarten min med flere dager i så fall... Hovedveiene er gode nok til å kjøre på, er bare sideveien inn til oss som gjenstår å få smelta. Så skal jeg heldigvis reise bort nå, og så er det øvelse, så jeg har nesten ikke mulighet til å kjøre på 14 dager. Regner med når den tida er gått så er jeg KLAR!MaxTron skrev:Såg ganske risty ut der på blankisenTheBandit skrev:På fredag kom Bandit'n ut i carporten og i dag var veien ned til hovedveien endelig bar nok til å starte MC-sessongen 2011 :-) Men MC-jakka er inen til reperasjon så det ble en kald nok opplevelse.
[album]1644[/album]
Fantastisk hærli å kjøre en tur igjen etter den laaaaaange, kalde og jævlige vinteren
En mulighet er jo å få tak i MYE sand å bortimot gruse oppå isen. Vist det er mildt og isen er myk sitter sanda bra..Dexter skrev:Jeg tenkte det samme, så lurte jeg på om det er jeg som er litt pinglete som ikke gjør det samme? Det kan framskynde sessongstarten min med flere dager i så fall... Hovedveiene er gode nok til å kjøre på, er bare sideveien inn til oss som gjenstår å få smelta. Så skal jeg heldigvis reise bort nå, og så er det øvelse, så jeg har nesten ikke mulighet til å kjøre på 14 dager. Regner med når den tida er gått så er jeg KLAR!MaxTron skrev:Såg ganske risty ut der på blankisenTheBandit skrev:På fredag kom Bandit'n ut i carporten og i dag var veien ned til hovedveien endelig bar nok til å starte MC-sessongen 2011 :-) Men MC-jakka er inen til reperasjon så det ble en kald nok opplevelse.
[album]1644[/album]
Det er jo litt greit å "tvinges" til å vente fordi jeg er opptatt. Det er faktisk KUN torsdag til uka at jeg kan kjøre. Ellers er jeg opptatt eller forhindret fra å kunne kjøre før 28. mars. Da blir det iallfall ikke en overilt handling...MaxTron skrev:En mulighet er jo å få tak i MYE sand å bortimot gruse oppå isen. Vist det er mildt og isen er myk sitter sanda bra..Dexter skrev:Jeg tenkte det samme, så lurte jeg på om det er jeg som er litt pinglete som ikke gjør det samme? Det kan framskynde sessongstarten min med flere dager i så fall... Hovedveiene er gode nok til å kjøre på, er bare sideveien inn til oss som gjenstår å få smelta. Så skal jeg heldigvis reise bort nå, og så er det øvelse, så jeg har nesten ikke mulighet til å kjøre på 14 dager. Regner med når den tida er gått så er jeg KLAR!MaxTron skrev:Såg ganske risty ut der på blankisenTheBandit skrev:På fredag kom Bandit'n ut i carporten og i dag var veien ned til hovedveien endelig bar nok til å starte MC-sessongen 2011 :-) Men MC-jakka er inen til reperasjon så det ble en kald nok opplevelse.
[album]1644[/album]
Dexter skrev:Det er jo litt greit å "tvinges" til å vente fordi jeg er opptatt. Det er faktisk KUN torsdag til uka at jeg kan kjøre. Ellers er jeg opptatt eller forhindret fra å kunne kjøre før 28. mars. Da blir det iallfall ikke en overilt handling...MaxTron skrev:En mulighet er jo å få tak i MYE sand å bortimot gruse oppå isen. Vist det er mildt og isen er myk sitter sanda bra..Dexter skrev:Jeg tenkte det samme, så lurte jeg på om det er jeg som er litt pinglete som ikke gjør det samme? Det kan framskynde sessongstarten min med flere dager i så fall... Hovedveiene er gode nok til å kjøre på, er bare sideveien inn til oss som gjenstår å få smelta. Så skal jeg heldigvis reise bort nå, og så er det øvelse, så jeg har nesten ikke mulighet til å kjøre på 14 dager. Regner med når den tida er gått så er jeg KLAR!MaxTron skrev:Såg ganske risty ut der på blankisenTheBandit skrev:På fredag kom Bandit'n ut i carporten og i dag var veien ned til hovedveien endelig bar nok til å starte MC-sessongen 2011 :-) Men MC-jakka er inen til reperasjon så det ble en kald nok opplevelse.
[album]1644[/album]