Pr. i dag befinner det seg et banner i bagasjen til AJ og et hos meg. Målet er å få tatt flest mulig bannerbilder sammen med medforumister og på ulike steder i løpet av sesongen.

Veldig bra!
Veldig, veldig bra!Globe skrev:Med storbesøk fra Ørsta v/Snikkeren, ble det en liten utflukt sammen med ham og hans nyervervede TDM900
På bildet: Snikkeren, Globe, Gizmodude, VFRdama, Firda, Bulldog70 og et sentralt medlem av NAF-MC Trondheim.
Foto: En frivillig "Statoildame"
Dato: 5. mai 2011 Sted: Klett
Yes!
Kan være enig i det, burde kanskje være et banner på Smia, ja...evike skrev:Det er ikke vår skyld at det ikke ligger et banner fast på Smia, det burde det i grunnen vært :[-o<
I dag traff KM og jeg Twister og Tomsnes, som også var på tur, men videre fra Smia kjørte vi hver vår vei; KM og jeg videre til Sarpsborg, mens de to Sandefjordingene reiste tilbake mot Tønsberg.
Så bra!Globe skrev:Smia trenger ikke eget banner.....når sjefen for Smia kommer til oss :=D>![]()
Fikk besøk her i dag. Ingen ringere enn Rogg tok turen innom.
I tillegg til å komme på besøk, hadde han et ærend her også.... ser dere hvilket ærende han hadde??
På bildet: Firda, Gizmodude, Bulldog70, SheDevil, Rogg, Globe
Foto: Globinen
Sted: Casa Globe Dato: 5. juni 2011
Kanskje du er inne på noe der, gitt...Snikkeren skrev:Hmm. Jeg tipper de problemene han har hatt med sykkelen sin egentlig bare er et skalkeskjul for at han har kjøpt seg ny sykkel, og at det var ærende han skulle i Trondheim.