Godt å høre! Og godt det ikke gikk verre med deg når først uhellet skjedde... :-)åBenny skrev:Takk for alle hyggelige hilsenerJeg har det helt topp og gleder meg til å kjøre sykkel igjen :=D>
Godt lese at du starter med friskt mot igjen....men er du mopedfører eller MC-fører? Jfr...Benny skrev:Takk for alle hyggelige hilsenerJeg har det helt topp og gleder meg til å kjøre sykkel igjen :=D> Sykkelen hadde ikke så mye skader men det blir fort dyrt allikevel. Styrekrona var skeiv, potta ødelagt, bakbremsen bøyd, tanken oppskrapet og bulket også lakk den noe kjøleveske. Jeg håper jo selvfølgelig at den blir reparert for det er jo det letteste kanskje.....Nå hadde ikke verkstedet ledig tid før i slutten av august så da er det jo ikke mye igjen av sesongen
Pollti skrev: Det er en dyr løsning egentlig litt avhengig av hvor sterkt kjærlighetsforholdet Benny har til mopeden. Rammebytte er dyrt men er forholdet mellom eier og moped der. Hvorfor ikke ?
Der i korttidsminneforeninga er jeg medlem også,er ingen betalende medlemmer der,dePollti skrev:Godtvoksen,alt fra 100 til 1200 er moped. Alt over 1200 er buss. Bortsett fra Kawasaki Voyager og Goldwing, det er turbuss. Turbuss med tilhenger er Gjuvsebuss. R sykkeler betegnes også som Vinkelslipere. Mye greiere inndeling syntes jeg for meg som er medlem i Korttidsminne Foreningen