"Det er bedre å ankomme 5 minutter for sent, enn å omkomme mange år for tidlig...."
De som venter, venter heller litt ekstra.

Så, med skråsikker uvitenhet er det med ubesluttsom besluttsomhet besluttet at det skråsikre kan være grunnlagt på uvitende ubesluttsomhet som skulle vært besluttet med uvitende skråsikkerhet...AJ skrev:Klokt om kunnskap:
De to verste kunnskapstilstandene er uvitenhet og skråsikkerhet - Andy Hargreaves.
Dexter skrev:Så, med skråsikker uvitenhet er det med ubesluttsom besluttsomhet besluttet at det skråsikre kan være grunnlagt på uvitende ubesluttsomhet som skulle vært besluttet med uvitende skråsikkerhet...AJ skrev:Klokt om kunnskap:
De to verste kunnskapstilstandene er uvitenhet og skråsikkerhet - Andy Hargreaves.![]()
Ærlig talt - ikke jeg hellerAJ skrev:Dexter skrev:Så, med skråsikker uvitenhet er det med ubesluttsom besluttsomhet besluttet at det skråsikre kan være grunnlagt på uvitende ubesluttsomhet som skulle vært besluttet med uvitende skråsikkerhet...AJ skrev:Klokt om kunnskap:
De to verste kunnskapstilstandene er uvitenhet og skråsikkerhet - Andy Hargreaves.![]()
![]()
Meget, meget bra, Dexter![]()
Meeeen... om jeg ble noe klokere vet jeg ikke![]()
VFRdama skrev:Bedre å havne i en god trekant, enn en ond sirkel....