ArcticTiger skrev: Men når været klarner opp kommer kalde netter, og det som har tint på sideveiene om dagen blir til speilholke.
Så det frister ikke noe særlig å terge Tigern til live riktig ennå
Vel sånn er det her i området også, skummelt nok på fire hjul..
Og i dag da, den dumme snøen
Værvarselet ser ut som å ha et skille mellom søndag og uka som kommer. Da er det meldt opp til over 10 pluss på dagen og et par pluss på natta. Er det nå endelig på tide å tro at våren kommer? Dette har vært seigpining...
Kom snø iløpet av natten, forsvant igjen ut på dagen. Mer usikker om de har salta igjen, vil sjekke hvem som har ansvaret å spør. Dritt lei vinteren nå, vil ha tempraturen opp opp og opp nå. Ikke se minus mer. Vente utålmodigt på de Rizoma delene. Kjørte liten tur igår, bare 2 mil.
Det ser ut til at hele Vestlandet får klassisk atlantervær fra og med søndag: Regn, vind og temperaturer på 5 ± 2 grader hele døgnet. Ikke akkurat godvær, men en får da tempen opp i bakken og da er alt klart for vårværet
Bikes get you through times of no money better than money gets you
through times of no bikes
Var ute å kjørte stålbur (bil) i dag...Veien var helt tørre og fine...Henta delesykkel til kona,så da får hun ny motor på plass i morgen...Så tenker jeg å hente nyinnkjøpt sykkel til meg selv i helga...MÅ UT Å KJØRE NÅ
skulle nesten tro at det bare var meg som har vært ute på tur i dag uten hverken piggdekk eller kjettinger - prøver en tur i morgen også, får se om je gidder
Da har jeg vært på vårens første "tur" med Harley`en
Kjørte rundt i Oslo området ett par timer midt på dagen, tørt og fint stort sett overalt på hovedveiene.
Sitter fortsatt her med ett STORT glis,begynner å bli sliten i smilemusklene, var faktisk så henrykt at jeg fullstendig glemte å ta noe bilde på turen...får ta ett i morgen istedet
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes"