Våren er i anmarsj :D
Våren er i anmarsj :D
Då er våren snart kommet for å bli her i Stavanger regionen.
Kjenner at eg lider så smått av PMS, sjølv om eg verken har lappen eller sykkel endå.
I den siste tida har moder jord vore ganske så stygg av seg. Lurer oss med å la det vere 5-6 grader, sol og tørre veger mesteparten av døgnet. Og akkurat når me trur at våren er her, så kjem det jaggu snø og gradestokken smyger seg under 0 igjen.
Men ser så smått at dei større motorsyklane begynnar å komme fram, rekner ikkje med scooterane som køyre året rundt. Og kjenner at våren ikkje kan komme fort nok no.
Spesielt sidan dei siste par dagane har vore fantastiske med 9-10 grader på dagen og flott vær.
Dessverre går mesteparten av tida mi på å sikle på motorsykler på finn.no og tenker på kor overprisa dei få som er ute på markedet er. Håpet er at køyreskulen ringer ein dag og seier at dei har begynt med køyring igjen.
Måtte berre få ut litt av min frustrasjon blant andre som skjønner korleis det er.
Kjenner at eg lider så smått av PMS, sjølv om eg verken har lappen eller sykkel endå.
I den siste tida har moder jord vore ganske så stygg av seg. Lurer oss med å la det vere 5-6 grader, sol og tørre veger mesteparten av døgnet. Og akkurat når me trur at våren er her, så kjem det jaggu snø og gradestokken smyger seg under 0 igjen.
Men ser så smått at dei større motorsyklane begynnar å komme fram, rekner ikkje med scooterane som køyre året rundt. Og kjenner at våren ikkje kan komme fort nok no.
Spesielt sidan dei siste par dagane har vore fantastiske med 9-10 grader på dagen og flott vær.
Dessverre går mesteparten av tida mi på å sikle på motorsykler på finn.no og tenker på kor overprisa dei få som er ute på markedet er. Håpet er at køyreskulen ringer ein dag og seier at dei har begynt med køyring igjen.
Måtte berre få ut litt av min frustrasjon blant andre som skjønner korleis det er.
Re: Våren er i anmarsj :D
Vær sterk, dei begynner i tidelig april og då kjem det til å gå så fort at du synest det går forfort
Rekner med du har bestilt kurs, men korleis er det med oppkjøringa? har du alerede bestilt oppkjørings time? Husker i 08 då eg tok lappen så fikk eg beskjed av sjåfør læreren at eg sjølv måtte betsille oppkjørings time så la han opp kjøringen etter den dato. Har du tatt teorien? kan kansje vere greit å få den unna så tidlig som muligt.
Vilken sykkler er det du ser på og pris klasse?
Lykke til med lappen og sykkel kjøpet

Rekner med du har bestilt kurs, men korleis er det med oppkjøringa? har du alerede bestilt oppkjørings time? Husker i 08 då eg tok lappen så fikk eg beskjed av sjåfør læreren at eg sjølv måtte betsille oppkjørings time så la han opp kjøringen etter den dato. Har du tatt teorien? kan kansje vere greit å få den unna så tidlig som muligt.
Vilken sykkler er det du ser på og pris klasse?
Lykke til med lappen og sykkel kjøpet

Styrken begynner å dabbe av, vinteren tok ganske hardt på den
Har ikkje bestilt oppkøyringstime, men alt anna er i boks, hadde noken køyretimar i slutten av sesongen i fjor, og teorien var unnagjort i fjor sommar.
Tenker nok å ringe til køyreskulen i nærmaste framtid og spør litt om når dei har planer om å begynne og om eg bør bestille oppkøyring.
Har eigentleg bestemt meg for å finne ein Yamaha R6 03-05, så venter på at det skal komme fleire på markedet.
Kunne og gått for ein som var litt eldre, men vil gjerne ha injection på den.

Har ikkje bestilt oppkøyringstime, men alt anna er i boks, hadde noken køyretimar i slutten av sesongen i fjor, og teorien var unnagjort i fjor sommar.
Tenker nok å ringe til køyreskulen i nærmaste framtid og spør litt om når dei har planer om å begynne og om eg bør bestille oppkøyring.
Har eigentleg bestemt meg for å finne ein Yamaha R6 03-05, så venter på at det skal komme fleire på markedet.
Kunne og gått for ein som var litt eldre, men vil gjerne ha injection på den.
- Steinkastar
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Ja livet er hardt for tiden.
Jeg kjørte opp på sensommeren i fjor og kjøpte meg en R6 2001 mod. Gleder meg stort til jeg kan dra ut på veien igjen.
Ønsker deg lykke til med oppkjøringen :)
Jeg kjørte opp på sensommeren i fjor og kjøpte meg en R6 2001 mod. Gleder meg stort til jeg kan dra ut på veien igjen.
Ønsker deg lykke til med oppkjøringen :)
Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
Heldigvis så er det ikkje så gale vinter som det var i fjor
Korleis det å køyre R6'en? Har vurdert å kjøpe samme, men sidan eg har eit budsjett på rundt 70k, og eg liker meget godt designet som kom i 2003 så går eg nok for den.
Takk takk, er ganske spent og håper eg klarer å ha lappen i juni :-) viss ikkje blir det ein veldig lang sommar
Men har tru på at køyrelæraren vil gjere det han kan for å få meg gjennom det.

Korleis det å køyre R6'en? Har vurdert å kjøpe samme, men sidan eg har eit budsjett på rundt 70k, og eg liker meget godt designet som kom i 2003 så går eg nok for den.
Takk takk, er ganske spent og håper eg klarer å ha lappen i juni :-) viss ikkje blir det ein veldig lang sommar

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Blir spennende dette KennethV
Ser du har holdt deg til sykkelvalget ditt i hele vinter....lover jo bra....da er det bare å vente til rett modell dukker opp for deg, og kline til på oppkjøring. Kjøreskolene har vel allerede fått tildelt endel datoer for oppkjøringer ved den lokale trafikkstasjon, så det kan lønne seg å "mase" litt nå!!

Ser du har holdt deg til sykkelvalget ditt i hele vinter....lover jo bra....da er det bare å vente til rett modell dukker opp for deg, og kline til på oppkjøring. Kjøreskolene har vel allerede fått tildelt endel datoer for oppkjøringer ved den lokale trafikkstasjon, så det kan lønne seg å "mase" litt nå!!
- Steinkastar
De starter vel med kjøring i april/mai tipper jeg? kan jo ha lappen i løpet av mai da :)KennethV skrev:Heldigvis så er det ikkje så gale vinter som det var i fjor![]()
Takk takk, er ganske spent og håper eg klarer å ha lappen i juni :-) viss ikkje blir det ein veldig lang sommar![]()
Jeg tok lappen så fort jeg klarte med tanke på jobb osv, mye som skulle kombineres, men det gikk. En mnd etter oppstart med mc teori hadde jeg lappen :)
R6`n er fantastisk å kjøre, nå har ikke jeg kjørt så alt for mye med den, men det jeg fikk kjørt i fjor gav mer smak for å si det sånn hehe.
Jeg valgte å begynne med en eldre modell, da dette er min førstegangs sykkel. Blir nok en nyere mod. med erfaring osv. Jeg ga 50 laken for min, den var/er strøken, servicer tatt osv. km.stand 30.000,-
Lykke til :)
Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
Ja, har prøvd å unngå å sjå så mykje på finn for å prøve å unngå det verste suget.
Må sei at det har vore mykje anna som har frista, og hadde nok fint kunnet valgt ein Ducati, men pga pris osv så har det falt på Yamaha R6.
Satser på at dei begynner tidleg april, ihvertfall viss dette været her held seg.
Så kanskje eg skal ta ein kjapp telefon til køyreskulen i morgon og høyre kva planer dei har.
Hadde vore greit å fått lappen i mai ja, men sidan eg har planer om å bruke noko av feriepengane på sykkel, så veit eg ikkje om tålmodigheiten min tåler det

Så kjem nok til å tråle finn dei neste månadane, men prisane er ganske høge endå.
Må sei at det har vore mykje anna som har frista, og hadde nok fint kunnet valgt ein Ducati, men pga pris osv så har det falt på Yamaha R6.
Satser på at dei begynner tidleg april, ihvertfall viss dette været her held seg.
Så kanskje eg skal ta ein kjapp telefon til køyreskulen i morgon og høyre kva planer dei har.
Hadde vore greit å fått lappen i mai ja, men sidan eg har planer om å bruke noko av feriepengane på sykkel, så veit eg ikkje om tålmodigheiten min tåler det

Så kjem nok til å tråle finn dei neste månadane, men prisane er ganske høge endå.
- Steinkastar
KennethV skrev:Ja, har prøvd å unngå å sjå så mykje på finn for å prøve å unngå det verste suget.
Hadde vore greit å fått lappen i mai ja, men sidan eg har planer om å bruke noko av feriepengane på sykkel, så veit eg ikkje om tålmodigheiten min tåler det![]()
Prisen er dessverre høyere i disse tider, en f. eks på høsten/vinteren.
Men ha IS i magen...alltid noen som MÅ selge nå!'

Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
Jepp, prisen er nok høgare enn på hausten/vinteren. Men det jevner seg nok litt meir ut når det kjem fleire syklar på bruktmarkedet.
Kjem nok til å ha is i magen, fram til det nærmar seg mai/juni, då smelter nok den ganske så kjapt
Kjem nok til å ha is i magen, fram til det nærmar seg mai/juni, då smelter nok den ganske så kjapt

- Steinkastar
'KennethV skrev:Jepp, prisen er nok høgare enn på hausten/vinteren. Men det jevner seg nok litt meir ut når det kjem fleire syklar på bruktmarkedet.

Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
Då har eg snakka med køyreskulen, og fekk beskjed om at dei begynner å køyre i begynnelsen av april dersom været held seg. Sa og at det blir nok køyring på ettermiddagen sidan det fortsatt kan vere småglatt på morningen.
Så vil tru at eg er i rute til å få lappen i boks i mai/juni

- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Blir moro å følge degKennethV skrev:Då har eg snakka med køyreskulen, og fekk beskjed om at dei begynner å køyre i begynnelsen av april dersom været held seg. Sa og at det blir nok køyring på ettermiddagen sidan det fortsatt kan vere småglatt på morningen.

Går ut fra at du holder oss oppdatert hvordan det går?
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
Skal prøve å halde dere så oppdatert så eg kan.
Skal bli godt å komme i gang igjen, etter å ha utsatt å ta lappen i fleire år. Det har mest vore pga dei høge forsikringane, men sidan økonomien er bra, så må ein jo utnytte det :)
Og med tanke på at lappen ikkje blir billigare så er det greit å få den unnagjort. Så har eg den klar til den dagen 40års krisa kjem
Skal bli godt å komme i gang igjen, etter å ha utsatt å ta lappen i fleire år. Det har mest vore pga dei høge forsikringane, men sidan økonomien er bra, så må ein jo utnytte det :)
Og med tanke på at lappen ikkje blir billigare så er det greit å få den unnagjort. Så har eg den klar til den dagen 40års krisa kjem

- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F

2013: Ca 400 mil