kuleberg skrev:Dette syns jeg blir like dumt hver gang. Det er ikke akkurat som om HA-gutta løper rundt og stikker ned random folk! Må si jeg er mer bekymra for å møte hobbygangstere med hetta på enn å stå på sia et par svære karer med HellsAngels på ryggen!
Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival
Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival
- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Det er klart det er trygt å gå på fest med 1%erne. De har kraftig indre justis og er veldig opptatt av at det ikke skal være noe tull omkring dem, som kan gi politiet grunnlag for å gå dem nærmere etter i sømmene. De har også bygget opp et image som gjør at andre kriminelle holder seg unna deres enemerker.
Jeg anbefaler NRF å si klart fra at HA og andre 1% klubber ikke er ønsket. Det er lov å si det. Men de har nok ikke adgang til å håndheve det. Dermed har de i hvert fall gjort så mye som mulig.
1%-miljøene har såvidt jeg vet ikke gått ut og sagt at de ikke er involvert i kriminalitet. De har bare sagt at det ikke er bevist.
Jeg anbefaler NRF å si klart fra at HA og andre 1% klubber ikke er ønsket. Det er lov å si det. Men de har nok ikke adgang til å håndheve det. Dermed har de i hvert fall gjort så mye som mulig.
1%-miljøene har såvidt jeg vet ikke gått ut og sagt at de ikke er involvert i kriminalitet. De har bare sagt at det ikke er bevist.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
Smågnageren -Honda Varadero 125
mekkern skrev:
En ting JEG synes er litt rart er at så mange ønsker stilen Easy rider/1%/Badass når de skal ut med "custom/chopper/skinnsofa" sykkelen på tur eller treff..ikke er klærne vanntette eller skikkelig polstret heller..så det må jo være noe psykisk som trekker i den retningen????

Håning av de som ikke kjører R/overliggere?? Kan sies mye om kondomdresser i skinn også... La nå folk kjøre den sykkelen de vil uten at det skal tillegges den ene eller andre egenskapen. Hvis ikke så er vi på fanboynivå.
Vi alle er mer eller mindre mc-entusiaster i den (heldigvis) mangfoldige mc-floraen. Det viktigste er at vi liker å kjøre mc, og har respekt for andre mc'ere vi møter på vår vei.
Min kommentar gjelder type sykkel. Ikke 1% osv. Så er DET presisert.
Og snart MÅ vel sesongen starte. Så snart vi er ferdige med den svikefulle marsmåned. Lokker med flott vårvær den ene dagen for så å klemme til med snøstorm dagen etter...
En ting JEG synes er litt rart er at så mange ønsker stilen Easy rider/1%/Badass når de skal ut med "custom/chopper/skinnsofa" sykkelen på tur eller treff..ikke er klærne vanntette eller skikkelig polstret heller..så det må jo være noe psykisk som trekker i den retningen????

Håning av de som ikke kjører R/overliggere?? Kan sies mye om kondomdresser i skinn også... La nå folk kjøre den sykkelen de vil uten at det skal tillegges den ene eller andre egenskapen. Hvis ikke så er vi på fanboynivå.
Vi alle er mer eller mindre mc-entusiaster i den (heldigvis) mangfoldige mc-floraen. Det viktigste er at vi liker å kjøre mc, og har respekt for andre mc'ere vi møter på vår vei.
Min kommentar gjelder type sykkel. Ikke 1% osv. Så er DET presisert.
Og snart MÅ vel sesongen starte. Så snart vi er ferdige med den svikefulle marsmåned. Lokker med flott vårvær den ene dagen for så å klemme til med snøstorm dagen etter...
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Her tillegger du meg noe jeg ikke har uttrykt.Kjelvis skrev: Håning av de som ikke kjører R/overliggere?? Kan sies mye om kondomdresser i skinn også... La nå folk kjøre den sykkelen de vil uten at det skal tillegges den ene eller andre egenskapen. Hvis ikke så er vi på fanboynivå.
Kommenterte "stilen" på kjøreutstyret som "etteraper" uniformen som er kjent fra de såkalte 1% klubbene..
Hva en kjører av mc er fritt valg ettersom jeg vet? Og NEI jeg har ikke kondomdress-hvilket hadde sett ut som Michelinmannen..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Kripos er kritiske til at det offentlege kan komme til å støtte ein musikkfestival der Hells Angels vil ha fleire hundre medlemmer. les hele saken
mekkern skrev:Her tillegger du meg noe jeg ikke har uttrykt.Kjelvis skrev: Håning av de som ikke kjører R/overliggere?? Kan sies mye om kondomdresser i skinn også... La nå folk kjøre den sykkelen de vil uten at det skal tillegges den ene eller andre egenskapen. Hvis ikke så er vi på fanboynivå.
Kommenterte "stilen" på kjøreutstyret som "etteraper" uniformen som er kjent fra de såkalte 1% klubbene..
Hva en kjører av mc er fritt valg ettersom jeg vet? Og NEI jeg har ikke kondomdress-hvilket hadde sett ut som Michelinmannen..
Hehe, samma her. Holder meg unna kondomdress.

Tull preik. Har vore metal fan siden eg var liten og har for pokker aldri gått kledd sån og dei fleste av dei som hører på metal ser og går kledd som vanlige folk. Trur det er en liten prosent del som velger å kle seg etter musikkstilen.Crinos skrev:Det er en livsstil, på lik linje som en mettal dude går med sorte klær og nagler :)
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
ZZR-Tom skrev:Tull preik. Har vore metal fan siden eg var liten og har for pokker aldri gått kledd sån og dei fleste av dei som hører på metal ser og går kledd som vanlige folk. Trur det er en liten prosent del som velger å kle seg etter musikkstilen.Crinos skrev:Det er en livsstil, på lik linje som en mettal dude går med sorte klær og nagler :)
Da er vel de 1%'erne av de som liker Metal det da

Norway Rock Festival i Kvinesdal gir etter for presset. Folk med klær eller merker som uttrykker støtte til kriminelle MC-klubber, vil ikke slippe inn på årets festival.
http://nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7563914
http://nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7563914
- kuleberg
- Motorsykkelen din: intruder c800
Jeg har ei t-skjorte med "I'm just here to get laid" .. er det lov 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Her er pressemeldingen som dumpet ned i e-postkassene i kveld...:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Det virket ikke akkurat som om de var så fornøyd med det standpunktet.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tenkte akkurat det samme da jeg leste mailen...Snikkeren skrev:Det virket ikke akkurat som om de var så fornøyd med det standpunktet.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Forstår egentlig at ikke de er så fornøyd ja...De har jo nettopp nektet 150 stk betalende deltakere..Som i utgangspunktet ikke gjør annet en å gå med skinnvest ( i følge denne saken).Snikkeren skrev:Det virket ikke akkurat som om de var så fornøyd med det standpunktet.