Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
esstrom
Innlegg: 39
Registrert: 26 des 2009, 12:43
Motorsykkelen din: Honda Magna 94 VF750

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av esstrom »

kuleberg skrev:Dette syns jeg blir like dumt hver gang. Det er ikke akkurat som om HA-gutta løper rundt og stikker ned random folk! Må si jeg er mer bekymra for å møte hobbygangstere med hetta på enn å stå på sia et par svære karer med HellsAngels på ryggen!

Brukeravatar
Baron von Waffel
Innlegg: 1883
Registrert: 05 nov 2008, 11:11
Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Sted: Oslo, Dal/Brenna

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av Baron von Waffel »

Det er klart det er trygt å gå på fest med 1%erne. De har kraftig indre justis og er veldig opptatt av at det ikke skal være noe tull omkring dem, som kan gi politiet grunnlag for å gå dem nærmere etter i sømmene. De har også bygget opp et image som gjør at andre kriminelle holder seg unna deres enemerker.

Jeg anbefaler NRF å si klart fra at HA og andre 1% klubber ikke er ønsket. Det er lov å si det. Men de har nok ikke adgang til å håndheve det. Dermed har de i hvert fall gjort så mye som mulig.

1%-miljøene har såvidt jeg vet ikke gått ut og sagt at de ikke er involvert i kriminalitet. De har bare sagt at det ikke er bevist.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125

Brukeravatar
Kjelvis
Innlegg: 76
Registrert: 16 nov 2010, 11:20
Motorsykkelen din: Honda Deauville

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av Kjelvis »

mekkern skrev:
En ting JEG synes er litt rart er at så mange ønsker stilen Easy rider/1%/Badass når de skal ut med "custom/chopper/skinnsofa" sykkelen på tur eller treff..ikke er klærne vanntette eller skikkelig polstret heller..så det må jo være noe psykisk som trekker i den retningen???? :-k :-J

Håning av de som ikke kjører R/overliggere?? Kan sies mye om kondomdresser i skinn også... La nå folk kjøre den sykkelen de vil uten at det skal tillegges den ene eller andre egenskapen. Hvis ikke så er vi på fanboynivå.

Vi alle er mer eller mindre mc-entusiaster i den (heldigvis) mangfoldige mc-floraen. Det viktigste er at vi liker å kjøre mc, og har respekt for andre mc'ere vi møter på vår vei.

Min kommentar gjelder type sykkel. Ikke 1% osv. Så er DET presisert.

Og snart MÅ vel sesongen starte. Så snart vi er ferdige med den svikefulle marsmåned. Lokker med flott vårvær den ene dagen for så å klemme til med snøstorm dagen etter...

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av mekkern »

Kjelvis skrev: Håning av de som ikke kjører R/overliggere?? Kan sies mye om kondomdresser i skinn også... La nå folk kjøre den sykkelen de vil uten at det skal tillegges den ene eller andre egenskapen. Hvis ikke så er vi på fanboynivå.
Her tillegger du meg noe jeg ikke har uttrykt.
Kommenterte "stilen" på kjøreutstyret som "etteraper" uniformen som er kjent fra de såkalte 1% klubbene..

Hva en kjører av mc er fritt valg ettersom jeg vet? Og NEI jeg har ikke kondomdress-hvilket hadde sett ut som Michelinmannen.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Godtvoksen

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av Godtvoksen »

Kripos er kritiske til at det offentlege kan komme til å støtte ein musikkfestival der Hells Angels vil ha fleire hundre medlemmer. les hele saken

Brukeravatar
Kjelvis
Innlegg: 76
Registrert: 16 nov 2010, 11:20
Motorsykkelen din: Honda Deauville

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av Kjelvis »

mekkern skrev:
Kjelvis skrev: Håning av de som ikke kjører R/overliggere?? Kan sies mye om kondomdresser i skinn også... La nå folk kjøre den sykkelen de vil uten at det skal tillegges den ene eller andre egenskapen. Hvis ikke så er vi på fanboynivå.
Her tillegger du meg noe jeg ikke har uttrykt.
Kommenterte "stilen" på kjøreutstyret som "etteraper" uniformen som er kjent fra de såkalte 1% klubbene..

Hva en kjører av mc er fritt valg ettersom jeg vet? Og NEI jeg har ikke kondomdress-hvilket hadde sett ut som Michelinmannen.. :lol

Hehe, samma her. Holder meg unna kondomdress. :knegg

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av ZZR-Tom »

Crinos skrev:Det er en livsstil, på lik linje som en mettal dude går med sorte klær og nagler :)
Tull preik. Har vore metal fan siden eg var liten og har for pokker aldri gått kledd sån og dei fleste av dei som hører på metal ser og går kledd som vanlige folk. Trur det er en liten prosent del som velger å kle seg etter musikkstilen.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av Globe »

ZZR-Tom skrev:
Crinos skrev:Det er en livsstil, på lik linje som en mettal dude går med sorte klær og nagler :)
Tull preik. Har vore metal fan siden eg var liten og har for pokker aldri gått kledd sån og dei fleste av dei som hører på metal ser og går kledd som vanlige folk. Trur det er en liten prosent del som velger å kle seg etter musikkstilen.

Da er vel de 1%'erne av de som liker Metal det da ;e

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av ZZR-Tom »

:lol

Godtvoksen

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av Godtvoksen »

Norway Rock Festival i Kvinesdal gir etter for presset. Folk med klær eller merker som uttrykker støtte til kriminelle MC-klubber, vil ikke slippe inn på årets festival.


http://nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7563914

Brukeravatar
kuleberg
Innlegg: 276
Registrert: 18 nov 2009, 18:07
Motorsykkelen din: intruder c800
Sted: Vennesla

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av kuleberg »

Jeg har ei t-skjorte med "I'm just here to get laid" .. er det lov ;)

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av AJ »

Her er pressemeldingen som dumpet ned i e-postkassene i kveld...:

Bilde
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av Snikkeren »

Det virket ikke akkurat som om de var så fornøyd med det standpunktet.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av AJ »

Snikkeren skrev:Det virket ikke akkurat som om de var så fornøyd med det standpunktet.
Tenkte akkurat det samme da jeg leste mailen...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
MC-FOLK
Innlegg: 44
Registrert: 10 mar 2011, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GS 1000G 1980

Re: Hells Angels-frykt i Kvinesdal - Norway Rock Festival

Legg inn av MC-FOLK »

Snikkeren skrev:Det virket ikke akkurat som om de var så fornøyd med det standpunktet.
Forstår egentlig at ikke de er så fornøyd ja...De har jo nettopp nektet 150 stk betalende deltakere..Som i utgangspunktet ikke gjør annet en å gå med skinnvest ( i følge denne saken). :jada:

Svar