Takk, takk HjernenHjernen skrev:Slenger meg på jeg og; GRATTIS med ny sykkel!!!!

Håper du finner noe som du har lyst og mulighet til å kjøpe snart du også

Takk, takk HjernenHjernen skrev:Slenger meg på jeg og; GRATTIS med ny sykkel!!!!
Bra du likte bildene Svein2Svein2 skrev:Fine bilder fra MCMessa du har lagt ut VFRdama.
Det er liksom noe eget med trøndere i Oslo, noe udefinerbart...liksom.
Harald Grønningen var best på bortoverski, Toralf Engan best på hoppski, Hans Rotmo, Åge A.,Tysland har kongemusikk men lurer på hva du tror VFRdama er best påIntruder skrev:Mest på godt...Harald Grønningen,du,Toralf Engan,Hans Rotmo,Åge A.,Tysland..![]()
![]()
Yess !
Regner med de alle har vært i Oslo..
Takk for det Intruder, godt å høre du setter pris på oss trøndereIntruder skrev:For oss her på sidene er Cbrdama av det vi ser som mest positivt hva angår Trøndelag,men dette kan jo være feil.Dessuten burde jeg heller ikke snakke på andres vegne.
![]()
Men inntil videre velger jeg å tro at jeg har trukket de rette konklusjoner..
Nå har tempraturen her i trøndelag begynt å stige igjen og nå er det ikke så lenge til det blir flere motorsyklister på veiene igjen...Crinos skrev:Skal si du er egoist som bare tenker på deg selv...![]()
Hehe.. neida.. Ser helt klart tanken, og selv om det har vert bar asfalt her i sør, så har jeg heller ikke vert ute på veien enda... Mye fordi jeg ikke er helt ferdig med sykkelen, og fordi jeg er ikke fan av å kjøre på asfalt som har et belegg av veistøv, salt, og en hinne av støv... Kan by på noen spennende opplevelser!
Er du sikker på att du ikke skiftet navn for tidlig?VFRdama skrev:![]()
Da ble det endelig min tur til å ta ut tohjulingen gitt![]()
Var meningen at det skulle være visning på "gullet" mitt i dag men dama som var interesert avlyste og da var det fritt frem for meg til å bruke den som mye jeg lystet.
Og tro meg, lysten var der....
![]()