MCsidens store samletråd om intercom til MC
Re: BT Multi interPhone Dritt....
Men skal ha scala rider g4 for deg og din mann eller bere deg? Den du linka til virker som den er "team" settet og der følger det med 2 styk. CDON er en knall god butikk som Globe seier og den har eksistert i mangen år, så eg hadde ikkje kvid meg for å handla der når en sparer rundt ca 1200kr, då kan no du ta 1100kr å ta gubben ut på en romantisk aften og fremdeles ha 100kr igjen som backup for sendig av BT enheten i tillfelle noke går gæli med den 

- Snill Vaffel
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Skal gå inn å ta en titt 

Snill Vaffel
Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
- Snill Vaffel
Den som jeg linket til er til begge to :) Skal titte innom tipsene deres, kjenner ikke til dette eller noe annet må vel ha noen til å ta daglig kontroll for megZZR-Tom skrev:Men skal ha scala rider g4 for deg og din mann eller bere deg? Den du linka til virker som den er "team" settet og der følger det med 2 styk. CDON er en knall god butikk som Globe seier og den har eksistert i mangen år, så eg hadde ikkje kvid meg for å handla der når en sparer rundt ca 1200kr, då kan no du ta 1100kr å ta gubben ut på en romantisk aften og fremdeles ha 100kr igjen som backup for sendig av BT enheten i tillfelle noke går gæli med den

Snill Vaffel
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
Vær obs på angreretten.
Kjøper du i butikk/utsalgssted har du egentlig ikke annen angrerett enn den butikken finner for godt.
Kjøper du fra norsk nettbutikk så har du lovfestet 14 dager hvor du kan heve/returnere kjøpet uten noen som helst annen begrunnelse enn at du angrer kjøpet.
Regelverket er m.a.o. mye sterkere i din favør når du kjøper via norsk nettbutikk. (Utenlandske derimot blir igjen helt opp til hva butikken finner for godt.)
Kjøper du i butikk/utsalgssted har du egentlig ikke annen angrerett enn den butikken finner for godt.
Kjøper du fra norsk nettbutikk så har du lovfestet 14 dager hvor du kan heve/returnere kjøpet uten noen som helst annen begrunnelse enn at du angrer kjøpet.
Regelverket er m.a.o. mye sterkere i din favør når du kjøper via norsk nettbutikk. (Utenlandske derimot blir igjen helt opp til hva butikken finner for godt.)
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Snill Vaffel
RuneMC Takk for tipset det skal jeg ha i bakhodet, får høre med typen hva han mener ...
Snill Vaffel
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
- Snill Vaffel
Da har jeg fått svar fra Svenskene, de forklarte med at fabrikken hadde sendt de feil headsett og at de hadde tenkt på meg, de kunne få inn riktig om ca 2 uker så kunne jeg få nytt eller heve kjøpet om jeg ønsket det. Hever dette kjøpet så får vi se hvordan det går 

Snill Vaffel
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
- SheDevil
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Flott at det ordnet seg til det besteSnill Vaffel skrev:Da har jeg fått svar fra Svenskene, de forklarte med at fabrikken hadde sendt de feil headsett og at de hadde tenkt på meg, de kunne få inn riktig om ca 2 uker så kunne jeg få nytt eller heve kjøpet om jeg ønsket det. Hever dette kjøpet så får vi se hvordan det går

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Re: Intercom
Her er det kommet noe som jeg kanskje må lukte litt på. Er det noen her som har testet dette greiene?
http://www.kellox.no/index.php?id=194" onclick="window.open(this.href);return false;
Interphone Tribe - Nyhet!
Gruppekommunikasjon!
Endelig en enhet for massekommunikasjon mellom flere motorsyklister. Skal dere mange på tur sammen, og ønsker å føre samtale mellom flere personer eller på lengre avstand enn vanlige bluetooth sett takler, er dette løsningen. Gjør også at brukere av forskjellige merker bluetooth kommunikasjon kan koble disse sammen ved hjelp av Tribe.
Spesifikasjoner:
• Avstand mellom 2 TRIBE enheter - inntil 6 km
• 8 kanaler standard for Europa
• CTCSS “toner”: standard subaudio toner (for å redusere risiko for konflikt med andre høyttalere)
• Høy - Lav: 2 styrkenivåer for å redusere strømforbruk (Hi-modus - 6 km avstand; Low-modus - 3 km avstand)
• VOX Aktivisering: uten trykking på knapper
• DSP filtre reduserer støy fra omgivelsene
• “Roger-beep” (bekreftelses pip): et pip sendes til alle mottakere når den som snakker er ferdig med å snakke
• Ingen avbrudd av pågående kommunikasjon på grunn av stemmen din eller annen ekstern støy.
• Avstand Bluetooth 10m (standard)
• Normal tilkoblingsprosedyre for Interphone F-serien.
• Kan kobles sammen med alle merker Bluetooth ® headset
http://www.kellox.no/index.php?id=194" onclick="window.open(this.href);return false;
Interphone Tribe - Nyhet!
Gruppekommunikasjon!
Endelig en enhet for massekommunikasjon mellom flere motorsyklister. Skal dere mange på tur sammen, og ønsker å føre samtale mellom flere personer eller på lengre avstand enn vanlige bluetooth sett takler, er dette løsningen. Gjør også at brukere av forskjellige merker bluetooth kommunikasjon kan koble disse sammen ved hjelp av Tribe.
Spesifikasjoner:
• CTCSS “toner”: standard subaudio toner (for å redusere risiko for konflikt med andre høyttalere)
• Høy - Lav: 2 styrkenivåer for å redusere strømforbruk (Hi-modus - 6 km avstand; Low-modus - 3 km avstand)
• “Roger-beep” (bekreftelses pip): et pip sendes til alle mottakere når den som snakker er ferdig med å snakke
• Ingen avbrudd av pågående kommunikasjon på grunn av stemmen din eller annen ekstern støy.
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Crinos
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Kontakt:
Jeg har brukt mye samband med propper i ørene, og "roger-beep" kombinert med VOX er ekstremt plagsomt. Er man litt treg med å snakke, eller bare trekker pusten i en setning, får man denne beep'en rett i øret. Det som også er irriterende er at om jeg som bruker 2 ikke ønsker å høre dine beep, er det ingenting jeg kan gjøre for å hindre dette siden du som bruker 1 kvitterer med avsluttended beep.Dexter skrev:Her er det kommet noe som jeg kanskje må lukte litt på. Er det noen her som har testet dette greiene?
Spesifikasjoner:
Men ellers virker alt veldig lovende ut :)
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Snill Vaffel
Hørte ikke mere fra de gutta nei, purra på de via mail igjen da de har brukt en uke på i gi meg en retur adresse
Fikk da spørsmål om de kunne sende kontanter i en konverlutt
Så fikk jeg mail om de var på forretningsreise og at kun han ene hadde tilgang til personalkassen med norske kontanter så de blir ikke sendt før den 13 April
Skal prøve å sende dette i oppkrav men tror det er bortkastet men men...

Så fikk jeg mail om de var på forretningsreise og at kun han ene hadde tilgang til personalkassen med norske kontanter så de blir ikke sendt før den 13 April

Snill Vaffel
2011 Suzuki GSXR 1000
2011 Suzuki GSXR 1000
Kontanter i en konvolutt....Snill Vaffel skrev:Hørte ikke mere fra de gutta nei, purra på de via mail igjen da de har brukt en uke på i gi meg en retur adresseFikk da spørsmål om de kunne sende kontanter i en konverlutt
![]()
Så fikk jeg mail om de var på forretningsreise og at kun han ene hadde tilgang til personalkassen med norske kontanter så de blir ikke sendt før den 13 AprilSkal prøve å sende dette i oppkrav men tror det er bortkastet men men...

- Dexter
Er det noen i nærheten av meg her som vil være med å kjøpe Scala Rider G4?
http://cdon.no/elektronikk/cardo_scala_ ... om-8300275" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir noen kroner billigere enn å kjøpe bare 1 alene og jeg har jo ikke bruk for 2...
Første mann til mølla - laup å kjaup!
http://cdon.no/elektronikk/cardo_scala_ ... om-8300275" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir noen kroner billigere enn å kjøpe bare 1 alene og jeg har jo ikke bruk for 2...
- Dexter
B-U-M-P (bring up my post)Dexter skrev:Er det noen i nærheten av meg her som vil være med å kjøpe Scala Rider G4?
Fortsatt ingen?
- Bubbu
- Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Hvorfor ikke kjøpe et sett. Du får sikkert bruk for det når junior forlanger å bli med.
(The Beast )