Det er en 2000 modell, som har gått ca 34000 km. Fin liten totakter som går best på 98oktan bensin. Har brukt den frem og tilbake til skolen primært, men hadde også en langtur i fjor der jeg kjørte til Bergen og på vestlandet. Veldig komfortabel sykkel, jeg sitter veldig godt på den (er ca 1.85-1.90) og følger trafikken helt fint. Står powerfilter montert nå, og effektpotte uten fester til manifoilen følger med uten tilegg i prisen. Toppfart er vel ca 120-130km/t, 140km/t i nedoverbakker. (på speedometeret, reell fart er nok lavere)
Hadde oppstart etter vinteren for noen uker siden, veldig gøy å kjøre, og veldig godt stikk! Virkelig en morsom sykkel å kjøre, som jeg oppdagde "på nytt" etter å ha kjørt bil hele vinteren. Noen småfeil er det, som at speedometeret ikke funker. Har ikke hatt tid til å se på det enda, sannsynligvis at wiren bare har hoppet av, siden speedometerwiren var ny høsten 2010. Mangler blinklyspære framme, speilene er uorginale, og henger å slenger litt. Alt dette vil bli reparert før salg. Ellers kan jeg nevne; Nytt kjede og drev, nye bremseklosser foran og bak, nye dekk, nye simmerringer i støtdemperene, lakkert kåpe hos lakkversted og godt vedlikehold, med jevnlig smøring av kjede og vaks ganske ofte. Alle reprasjoner er utført hos Oves yamaha senter i Lyngdal, kviteringer kan sikkert skaffest hvis det er ønskelig. Regner med at sykkelen er verdt rundt 15-20 tusen, kanskje mer. Det kan jo selvsagt diskuteres. Årsavgift er betalt.
Skal få tatt noen bilder i vårsola i morgen :)