Vintersykkel
-
- Innlegg: 568
- Registrert: 18 nov 2009, 13:57
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
- Bosted: Rogaland
Vintersykkel
Krav:
Billigt og brukt Takle is/snø
Hvilken vei å gå? Er ment brukt kort bykjøring til/fra jobb.
Cross? Eller brukt tung mc uten for mye kåpe? Moped eller lett motorsykkel?
Fordel lett eller tung? Smale eller brede dekk?
Billigt og brukt Takle is/snø
Hvilken vei å gå? Er ment brukt kort bykjøring til/fra jobb.
Cross? Eller brukt tung mc uten for mye kåpe? Moped eller lett motorsykkel?
Fordel lett eller tung? Smale eller brede dekk?
-
- Innlegg: 568
- Registrert: 18 nov 2009, 13:57
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
- Bosted: Rogaland
Re: Vintersykkel
Må være billigt å holde og.
-
- Innlegg: 568
- Registrert: 18 nov 2009, 13:57
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
- Bosted: Rogaland
Re: Vintersykkel
ATV?!? Bedre?!?
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Vintersykkel
"Kawasaki" her på forumet har jo en XT 600 han har snakka om å selle, det er jo greie vintersykler.
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Vintersykkel
Har tenkt en del på dette sjøl...
Hadde gått for en japansk krosser/enduro type 4-takt med greie seviceintervaller. De er jo ikke de råeste/sprekeste/morsomste kanskje, men en vil jo ikke drive å ta service på den ukentlig heller..??
Tenker også i størrelse 350-450, relativt lette å holde oppe ved en liten sladd, og lette å reise oppatt når en velter.
XT600 og 650 er ting æ har tenkt på, mest forde æ har inntrykk av at de er både rimelige, solide og driftssikkre, sjøl om æ tenker at de er helt i øvre grense vektmessig.
Vist du derimot kommer så langt at du føler at du mestrer vinterkjøring blir det kanskje ønske om en større og sterkere sykkel etter hvert...
En annen ting er dekk. Finns både piggdekk og piggfrie vinterdekk også for sykkel, så her må en vurdere litt hva slags føre en forventer å kjøre på. Er det lite snø/bare veier store deler av vinteren er nok piggfritt best, det samme gjelder vel med gode snøveier..? Forventer en mest is er pigg å foretrekke.
PS: Har ikke egne erfaringer med å kjøre på vinteren dette er bare tanker æ har gjort mæ ut ifra ett ønske om å prøve det og på grunnlag av å spørre de som driver med det...
Hadde gått for en japansk krosser/enduro type 4-takt med greie seviceintervaller. De er jo ikke de råeste/sprekeste/morsomste kanskje, men en vil jo ikke drive å ta service på den ukentlig heller..??
Tenker også i størrelse 350-450, relativt lette å holde oppe ved en liten sladd, og lette å reise oppatt når en velter.
XT600 og 650 er ting æ har tenkt på, mest forde æ har inntrykk av at de er både rimelige, solide og driftssikkre, sjøl om æ tenker at de er helt i øvre grense vektmessig.
Vist du derimot kommer så langt at du føler at du mestrer vinterkjøring blir det kanskje ønske om en større og sterkere sykkel etter hvert...
En annen ting er dekk. Finns både piggdekk og piggfrie vinterdekk også for sykkel, så her må en vurdere litt hva slags føre en forventer å kjøre på. Er det lite snø/bare veier store deler av vinteren er nok piggfritt best, det samme gjelder vel med gode snøveier..? Forventer en mest is er pigg å foretrekke.
PS: Har ikke egne erfaringer med å kjøre på vinteren dette er bare tanker æ har gjort mæ ut ifra ett ønske om å prøve det og på grunnlag av å spørre de som driver med det...
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Vintersykkel
Kanskje det er mye vedlikehold på disse syklene, men etter å ha sett Arne Petter Morstad ta service på en Husaberg 570 så virker dette å være overkommelig selv for en som meg. Dermed sparer man en god del kroner.
Og som dere allerede vet så mener jeg at Husaberg må være en så tett opptil perfekt vintersykkel som mulig
http://www.mc24.no/article.php?articleI ... tegoryID=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Skader ikke med litt egenreklame heller, håper jeg...
Husaberg har jo også sykler med minre kubikk og som dermed kanskje har mer tilpasset effekt i forhold til det å kjøre på vinterføre.
Mer info her.
http://www.husaberg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
Og som dere allerede vet så mener jeg at Husaberg må være en så tett opptil perfekt vintersykkel som mulig

Skader ikke med litt egenreklame heller, håper jeg...

Husaberg har jo også sykler med minre kubikk og som dermed kanskje har mer tilpasset effekt i forhold til det å kjøre på vinterføre.
Mer info her.
http://www.husaberg.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Vintersykkel
ArcticTiger skrev:"Kawasaki" her på forumet har jo en XT 600 han har snakka om å selle, det er jo greie vintersykler.

Hehe,her e promoteringa upåklageli. Meilbåkksen mijnn e jo stappfuill a pågåanes fålk kvar gång e lågga me på.
Dæ einna vell opp mæ att e e nøitt tell å sæll bægge to. Isåfaill så veit e ittje ka e ska bruk aille pængan tell.Kanssje kjærringa kainn jælp me

Vel,for å følge opp AT seriøst,så må jeg si at jeg har kost meg med XT'en som jeg kjøpte før jul engang,både den jeg har kjørt på og den jeg har skrudd på.Lettskrudd,syns jeg.
Har bare sommerdekk på,men den tar seg ganske bra frem likevel.Skumleste kan være å få stoppet,hvis det er glatt. Tar det veldig rolig på glatte sideveier,hovedveien er som oftest isfri,så der går det greit.Men vurderer piggdekk til neste vinter.
Det geniale med denne type moppe,er jo at det er aldri nødvendig å bli stående bak en lang bilkø som oppstår når feks en bil skal svinge av veien til venstre,og en endeløs rekke av biler kommer imot. Da er det bare å ta veigrøfta til hjelp,så er man forbi

Bare håpe at jeg ikke glemmer meg ut når jeg tar ut ZX'en til våren,og prøver grøftetrikset med den òg

ikkebike.norwegianforum.net
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Vintersykkel
med en 600 endunker er nesten det værste motorbremsen på glatta...litt gass så spinner det og slipper du gassen så stopper hjulet... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Vintersykkel
Det er det som gjør XT genial på vinterføre, du slepper gassen litt før svingen så ræva kommer ut litt, og så gir du på og holder en perfekt langsladd gjennom og ut av svingenmekkern skrev:med en 600 endunker er nesten det værste motorbremsen på glatta...litt gass så spinner det og slipper du gassen så stopper hjulet...

Re: Vintersykkel
mekkern skrev:med en 600 endunker er nesten det værste motorbremsen på glatta...litt gass så spinner det og slipper du gassen så stopper hjulet...
Ja,spesiellt motorbremsen er uvant. Og så av en eller annen grunn så feilberegner jeg ofte farten på lavt turtall.Kan ikke helt forklare det,men der jeg bor har jeg en oppoverbakke og en sving på toppen,altfor ofte har jeg mere fart gjennom svingen enn meningen var

ikkebike.norwegianforum.net
- Svolp
- Innlegg: 1703
- Registrert: 30 okt 2009, 16:53
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
- Bosted: Stavanger
Re: Vintersykkel
Hei.
Jeg kommer til og kjøpe meg vintersykkel neste år, litt for gøy men mest for og slippe rushen te og fra jobb!
Kommer til og kjøpe meg en Yamaha XT http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=26461091 eller en billig KTM noe alla dennne http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=26081611
Liker spessielt XT`n da jeg slipper og være så redd for den mtp saltet.
PS: Hvordan kan jeg gjøre linken om til et navn eller ord hvis du forstår meg Globe/AJ?
Kenneth
Jeg kommer til og kjøpe meg vintersykkel neste år, litt for gøy men mest for og slippe rushen te og fra jobb!
Kommer til og kjøpe meg en Yamaha XT http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=26461091 eller en billig KTM noe alla dennne http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=26081611
Liker spessielt XT`n da jeg slipper og være så redd for den mtp saltet.
PS: Hvordan kan jeg gjøre linken om til et navn eller ord hvis du forstår meg Globe/AJ?
Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
Re: Vintersykkel
skriver
Kode: Velg alt
[url=http://www.finn.no]link til finn.no[/url]
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Vintersykkel
Samme med XT-linken:Onsløv skrev:skriverKode: Velg alt
[url=http://www.finn.no]link til finn.no[/url]
Kode: Velg alt
[url=http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=26461091]Yamaha XT[/url]
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 152
- Registrert: 30 mar 2010, 09:10
- Motorsykkelen din: Kawa1000/SuzDL650/HondaANF
- Bosted: Ridabu
Re: Vintersykkel
Vil bare fortelle at den XT'en som hører best til i denne delen av forumet er XT350. Jeg synes dette er en mellomvekter som er veldig håndterbar på vinterføre. Jeg forstår innvendinger til stor ensylindret motor fordi motorbremsen kan rive løs festet for bakhjulet. På glatta kjører vi smidig og smart - ikke brutalt og tøft som på grusveier.
Er selv i ferd med å runde den første vintersesongen på min knøttlille tass, - bedre kjent som Honda Innova. Det har vært kaldt og strevsomt med alle klærne på og av i en travel hverdag, men sykkelen har vist seg å være bånn solid og forbausende godt egnet til vinterskyss. Anbefales til sykkelryttere med selvtillit og evne til å tåle en del kommentarer på merkelig transportmiddel...
Er selv i ferd med å runde den første vintersesongen på min knøttlille tass, - bedre kjent som Honda Innova. Det har vært kaldt og strevsomt med alle klærne på og av i en travel hverdag, men sykkelen har vist seg å være bånn solid og forbausende godt egnet til vinterskyss. Anbefales til sykkelryttere med selvtillit og evne til å tåle en del kommentarer på merkelig transportmiddel...
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Vintersykkel
Har vært XT 350 til XT 450 som har vært i mine tanker med tanke på eventuell vintersykkel.TrondA skrev:Vil bare fortelle at den XT'en som hører best til i denne delen av forumet er XT350. Jeg synes dette er en mellomvekter som er veldig håndterbar på vinterføre. Jeg forstår innvendinger til stor ensylindret motor fordi motorbremsen kan rive løs festet for bakhjulet. På glatta kjører vi smidig og smart - ikke brutalt og tøft som på grusveier.
Er selv i ferd med å runde den første vintersesongen på min knøttlille tass, - bedre kjent som Honda Innova. Det har vært kaldt og strevsomt med alle klærne på og av i en travel hverdag, men sykkelen har vist seg å være bånn solid og forbausende godt egnet til vinterskyss. Anbefales til sykkelryttere med selvtillit og evne til å tåle en del kommentarer på merkelig transportmiddel...
Når du sier Honda Innova så snakker du om en 125 motorsykkel med Scooter utsende går æ ut ifra?

karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
-
- Innlegg: 152
- Registrert: 30 mar 2010, 09:10
- Motorsykkelen din: Kawa1000/SuzDL650/HondaANF
- Bosted: Ridabu
Re: Vintersykkel
Der var den, ja! Du fant jammen også sykkelen i den samme fargen som min.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Vintersykkel
Har du kjørt med vanlige sommerdekk i hele vinter??TrondA skrev:Der var den, ja! Du fant jammen også sykkelen i den samme fargen som min.
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
-
- Innlegg: 152
- Registrert: 30 mar 2010, 09:10
- Motorsykkelen din: Kawa1000/SuzDL650/HondaANF
- Bosted: Ridabu
Re: Vintersykkel
Bildet er tatt sent i oktober - fremdeles på barmark. Der står sykkelen på Dunlop TT900. Da snøen kom, la jeg om til Heidenau K58 med gatepigg i 2.75 - profil både foran og bak. Har eget utstyr for ekstra pigging.
Heidenau er forøvrig spennende ting for flere vintersykler. De er store på Silicablandinger og har egen vinteravdeling på hjemmesiden; http://www.reifenwerk-heidenau.de/modul ... =5&rtyp=17
Min anbefaling er å ikke overdrive lengden på piggene, men heller vurdere antallet. Det er ikke bare loven som stopper crosspiggene på vanlig vei, men det blir faktisk også glatt på vinterasfalt. Myk gummiblanding og en masse småpigger (2mm) er saken, i alle fall min gode erfaring.
Sommerdekkene var forøvrig såpass gode på kald asfalt til minus 4-5 her i høst, at jeg vil skifte tilbake temmelig tidlig når våren kommer.
Heidenau er forøvrig spennende ting for flere vintersykler. De er store på Silicablandinger og har egen vinteravdeling på hjemmesiden; http://www.reifenwerk-heidenau.de/modul ... =5&rtyp=17
Min anbefaling er å ikke overdrive lengden på piggene, men heller vurdere antallet. Det er ikke bare loven som stopper crosspiggene på vanlig vei, men det blir faktisk også glatt på vinterasfalt. Myk gummiblanding og en masse småpigger (2mm) er saken, i alle fall min gode erfaring.
Sommerdekkene var forøvrig såpass gode på kald asfalt til minus 4-5 her i høst, at jeg vil skifte tilbake temmelig tidlig når våren kommer.
-
- Innlegg: 568
- Registrert: 18 nov 2009, 13:57
- Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate
- Bosted: Rogaland
Re: Vintersykkel
Tror vintersykkelen for meg er Honda CBF 125 . Ser ikke noen brukte på finn, billigste ny pris jeg har funnet for 2010 model er 33 tusen noe. Sko gjerne funnet de billigere, da piggdekk må te.
-
- Innlegg: 152
- Registrert: 30 mar 2010, 09:10
- Motorsykkelen din: Kawa1000/SuzDL650/HondaANF
- Bosted: Ridabu
Re: Vintersykkel
CBF 125 er også solide saker. En liten 125 kubikk har faktisk også motorstyrke for det aller meste du opplever midt på vinteren. Jeg vurderte CBF 125, men oppdaget Innova og valgte den. Innova har innekapslet kjede. Den har deksler over teleskopleddet i gaffelen. Den kar kickstart som sparer batteriet i kulda. Er du stiv av alle vinterklærne, kan du stige på sykkelen som på en scooter. Den har tosidig, vippende girpedal slik at du kan betjene den med både hel og tær - viktig når du kjører med "isfiskerstøvler". Kjører du med skinnvotter, blir du glad for å slippe å kløtsje med venstre hånd. Skjermene er kjempestore og dype og kan lett ettermonteres med forlengere. Også liten kåpe nederst forran beina. Da slipper du sprut på klærne fra egen sykkel.
Motor og drivverk er bånnsolid. Sykkelen er folketransport i Sørøst-asia. Tåler den hele familien og husdyrene på tur, tåler den meg også... Sykkelen har også en merkelig form for sjarm som ingen av mine tidligere sykler har hatt.
"You meet the nicest people on a Honda"
Motor og drivverk er bånnsolid. Sykkelen er folketransport i Sørøst-asia. Tåler den hele familien og husdyrene på tur, tåler den meg også... Sykkelen har også en merkelig form for sjarm som ingen av mine tidligere sykler har hatt.
"You meet the nicest people on a Honda"
-
- Innlegg: 152
- Registrert: 30 mar 2010, 09:10
- Motorsykkelen din: Kawa1000/SuzDL650/HondaANF
- Bosted: Ridabu
Re: Vintersykkel
Jepp, jeg har fremdeles Honda Innova 125i som vintersykkel. Står i garasjen med fastmonterte Heidenau K60 Silica med pigg og venter på ny hvit sesong. Har gått ca 38.000 i saltsørpe og finkornet sand og har ikke tenkt å gi seg med det første.
De første årene var jeg litt flau av den lille saken. Nå er jeg ganske imponert over hva den har klart, en trofast sliter alene i vintertrafikken der jeg kommer på jobb hver eneste dag iført varmedress og snøskuterhjelm.
Det morsomme er at sykkelen har fått en arvtaker i Honda SuperCub 125. Genialt for våre aller korteste turer i byen, til pendling og til sjarmøretappen sammen med Monkey 125.
De første årene var jeg litt flau av den lille saken. Nå er jeg ganske imponert over hva den har klart, en trofast sliter alene i vintertrafikken der jeg kommer på jobb hver eneste dag iført varmedress og snøskuterhjelm.
Det morsomme er at sykkelen har fått en arvtaker i Honda SuperCub 125. Genialt for våre aller korteste turer i byen, til pendling og til sjarmøretappen sammen med Monkey 125.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39829
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Vintersykkel
Uffda...
Var ikke det litt tidlig på'n, da...?
Drøye denne tråden noen måneder til, eller

Var ikke det litt tidlig på'n, da...?
Drøye denne tråden noen måneder til, eller

_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Innlegg: 152
- Registrert: 30 mar 2010, 09:10
- Motorsykkelen din: Kawa1000/SuzDL650/HondaANF
- Bosted: Ridabu
Re: Vintersykkel
Hehe, dette er den sovende tråden jeg vekket i Juni måned. Beklager folkens, men nå er det oktober. Begynt sesongen på min gamle Honda ANF og alt er såre vel i kuldegrader og rimfrost i barten. Jeg har nå sett ekte vintersykkel i form av de første bilder av Honda CT 125 og vet at dette kunne blitt fabelaktig for oss på to hjul året rundt. Det er mulig å kle kulden ute og kjøre med piggdekk uten angst for blåholke og snø på tur. Vi har fremdeles kø, bomringer, kollektivfelt og parkeringsproblemer med bil selv om vinter’n er i anmarsj. Vi trenger ikke være så tøffe hardhauser for å kjøre nå selv om gradestokken går oss i mot. Bare se på lille meg på «E6-mopeden» Honda ANF 125i...
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7118
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Vintersykkel
Surfet på finn med 125 i tankene, ser dere allerede er inne på det sporet. Mange flotte «vintersykler» Eks. Yamaha YBR 125, Honda XL 125 Varadero, Honda CBR 125, KTM 125 DUKE, Kawasaki NINJA 125 og Suzuki GSX-S125 med flere. Hvis valget er en eldre sykkel ser jeg det er big bore kit å få kjøpt uten at jeg vet hva det fører til med registrering og avgifter men det blir litt mer å ta i med :) Dekk for vinterkjøring med pigg er også nevnt i flere tråder her. Har selv erfaring med vinterkjøring på moped og 100 kubikker. Kjørte hele vinteren i alt slags vær, noen ganger under minus 20, på den tida var ikke E6 salta så det var bar asfalt bare i hjulspora og sykkel’n var skodd med vanlige dekk som ble brukt hele året. Kan ikke huske at dekk eller fremkommelighet var noe tema, men det var heller ingen penger å kjøpe piggdekk
Men en 125 med big bore kit og gode piggdekk må jo være en bra vintersykkel :)

dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
Onlinedypen
- Innlegg: 7118
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: R1250GSA
- Bosted: Lillestrøm
Re: Vintersykkel
Fikk uventet besøk i dag på to hjul, kliss ny Royal Enfield Himalayan 411 klargjort for vinterkjøring med veltebøyler og piggdekk. Samme sykkel som på YouTube filmen her ...
https://youtu.be/C5o6jqQqjpQ
https://youtu.be/C5o6jqQqjpQ
dypen
"You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1