Norge - Danmark
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Re: Norge - Danmark
He he. Han har jo vært god på landslaget. No gjenstår det bare å score i Bari også.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Men der sitter han på tribunen og er tilskuer... Eller?Snikkeren skrev:He he. Han har jo vært god på landslaget. No gjenstår det bare å score i Bari også.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Snikkeren
Han gjorde det i en kamp ihvertfall. Men det var fordi han var småskadet visstnok. Men han har en jobb å gjøre for å få fast plass på laget.
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- Snikkeren
PS. Skal si du følger godt med for å være en som ikke er interessert i fotball, AJ.
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
Det virker som noen har kommet ut av skapet ja.Snikkeren skrev:PS. Skal si du følger godt med for å være en som ikke er interessert i fotball, AJ.

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kan hende de får øynene opp for talentet hans nå som han scoret i kampen mot Danmark.Snikkeren skrev:Han gjorde det i en kamp ihvertfall. Men det var fordi han var småskadet visstnok. Men han har en jobb å gjøre for å få fast plass på laget.
Jeg er ikke interessert i foppall over hodet, men skjønner såpass av dette spillet at unge Huseklepp (hans mor bodde for øvrig her oppe i grenda vår for noen år siden...) fortjener en bedre skjebne enn hva det ser ut som han får i italienske Bari...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Som allerede nevnt; ikke interessert over hodet...Svein2 skrev:Det virker som noen har kommet ut av skapet ja.Snikkeren skrev:PS. Skal si du følger godt med for å være en som ikke er interessert i fotball, AJ.

Men uunngåelig å få med seg et og annet om foppall når man har TV2 Nyhetskanalen som selvvalgt hovedkanal i heimen...

Jeg var sjøl i København på pub da Danmark slo Tyskerne i Sverige og vant EM i 1992.
Det var en sinnsyk opplevelse man sent glemmer.
Det var en sinnsyk opplevelse man sent glemmer.

-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Og Bakpå og jeg var på ferie i Malta da Italia vant fortball-VM på straffesparkkonk. for noen få år siden.
Skal si stemningen brøt løs så det holdt da det ble klart at naboene i nord gikk av med seieren! Feiringen varte i timesvis og satte Buggibba helt på hodet til tidlig morgen!
Gøy å være vitne til slik glede som ble vist da
Malteserne vet å sette pris på at naboene vinner når de selv ikke har det som skal til for å komme like langt. Generøst folkeferd, noe vi som turister også fikk oppleve.
Skal si stemningen brøt løs så det holdt da det ble klart at naboene i nord gikk av med seieren! Feiringen varte i timesvis og satte Buggibba helt på hodet til tidlig morgen!
Gøy å være vitne til slik glede som ble vist da

Malteserne vet å sette pris på at naboene vinner når de selv ikke har det som skal til for å komme like langt. Generøst folkeferd, noe vi som turister også fikk oppleve.

- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Var interessert i fotball før,men dette jaget med lønn utover alle grenser gjør at jeg blir
relativt drittlei.
Men er jo artig i min egen bakgård,der HamKam,Nybergsund og Kongsvinger vil yppe med de store
og har en gjeld på størrelse med det Wayne Rooney har i årslønn...
Støtter de lokale,der Svein 2 og jeg skal møtes to ganger i sommer i lokaloppgjør..
Og vi har heldigvis ikke hoppet på egobølgen
relativt drittlei.
Men er jo artig i min egen bakgård,der HamKam,Nybergsund og Kongsvinger vil yppe med de store
og har en gjeld på størrelse med det Wayne Rooney har i årslønn...

Støtter de lokale,der Svein 2 og jeg skal møtes to ganger i sommer i lokaloppgjør..

Og vi har heldigvis ikke hoppet på egobølgen

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Av ting og tang som kan sees på tv er det kun MotoGp som har større underholdningsverdi enn god fotball!! Sånn, nå vet dere andre det, og bør justere tv-vanene i henhold!
Nå var jo ikke gårdagens kamp noen "bombe-kamp" på noen måte, men at Huseklepp fikk inn en scoring gjør at vi fortsatt henger med -for å si det mildt. Desverre kommer nå 2 "umulige" bortekamper, så her gjelder det ikke å selge bjørnen før skinnet er skutt!
Ønsker hordene av hardcore fotballfans på Mcsiden.no lykke til videre med kvaliken!
Nå var jo ikke gårdagens kamp noen "bombe-kamp" på noen måte, men at Huseklepp fikk inn en scoring gjør at vi fortsatt henger med -for å si det mildt. Desverre kommer nå 2 "umulige" bortekamper, så her gjelder det ikke å selge bjørnen før skinnet er skutt!
Ønsker hordene av hardcore fotballfans på Mcsiden.no lykke til videre med kvaliken!
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-
-Homer Simpson-
Jeg fant denne på en status på Facebook, og syntes den passet godt for AJ..
1 øl forkorter livet med 2 min...
En fotballkamp forkorter livet med 90 min. - kopier denne til din status, hvis du heller vil drikke 45 øl , enn å se en fotballkamp!
Da er det jo fare for at je blir gørgammal.Godtvoksen skrev:Jeg fant denne på en status på Facebook, og syntes den passet godt for AJ..
En fotballkamp forkorter livet med 90 min. - kopier denne til din status, hvis du heller vil drikke 45 øl , enn å se en fotballkamp!

-
- Motorsykkelen din: x
Njaa, det ække sikkert det Gammelgutt, lastenes sum er konstant vet duGammelgutt skrev:Da er det jo fare for at je blir gørgammal.Godtvoksen skrev:Jeg fant denne på en status på Facebook, og syntes den passet godt for AJ..