AJ skrev: Kjører forbi et Bråstad-skilt hele tiden, jeg
Bråstad gård har funnet det hensiktsmessig å beligge seg rett i nærområdet, nemlig...
Du har tatt pointet håper jeg ?
AJ skrev: Kjører forbi et Bråstad-skilt hele tiden, jeg
Bråstad gård har funnet det hensiktsmessig å beligge seg rett i nærområdet, nemlig...
Vil det si at det blir Braastad-servering på sommerens fest hos oldemora til AJ???Pollti skrev:AJ skrev: Kjører forbi et Bråstad-skilt hele tiden, jeg
Du har tatt pointet håper jeg ?
kaustikksoda funker på det meste, burde klare få med seg osterestene i samme slengen som malingenJalmar skrev:Litt off topic her... Er det noen som veit om en lettvinn måte å rengjøre mikro-ovner på? Trenger noen tips for å få størkna gulost vekk fra bunnen av ovnen der hjula til den støttegreia til glasstallerkenen går. Ellers må jeg monstere grovmønstede hjul på den
Det var en god ide. Jeg tror jeg prøver den.Snikkeren skrev:Hva med å kjøre igang mikroen til osten smelter igjen, og så tørke det vekk?
BrennlakkertJalmar skrev:Det var en god ide. Jeg tror jeg prøver den.Snikkeren skrev:Hva med å kjøre igang mikroen til osten smelter igjen, og så tørke det vekk?
Når det gjelder forslaget fra Pelsen var det også veldig bra. For det å lakkere en mikro innvendig er ikke særlig vanskelig tror jeg. Man kan vel bare sette en boks Quick Emaljelakk av ønsket farge inn i ovnen, og så sette den på full guffe. Da vil jeg tro at man får spraylakkert hele ovnen innvendig. Kanskje en fordel å maskere vinduet først.
Det ligger dypt begravet i den norske folkesjela det vettu. Man tager det man haver, og så ser man hva det blir utav det. Utradisjonell bruk av remedier er en gudegave. Og det skaper arbeid. Veldig utradisjonell bruk av ting kan skape arbeid for domstolene også, og det må jo ses på som en fordel for de som produserer parykker til advokatene. Så alt henger sammen. Det er logistikk i praksisBaron von Waffel skrev:Dere er gode på alternativ bruk av det meste. Jeg er imponert.
Nei, bare de siste 7 åra. Før det i Gaustadveien siden 1990.ArcticTiger skrev:BvW, har du bodd på Nordberg bestandig?
Skulle akkurat til å linke til denne selv.... LITE syk der han henger mer eller mindre ved siden av sykkelen med huet først og drar på...Baron von Waffel skrev:Galskap?
i 140 på moped, uten hjelm.
Tiningen er godt i gang, ja. Det som ga minus-poeng med trommelreparasjonen var at jeg blokkerte vaskerommet mens jeg holdt på. så kona kom ikke til vaskemaskinene og den andre trommelen. (Har tatt vare på en gammel vaskemaskin og en gammel trommel. Kjekt å ha to av hvert. Har to motorsykler, to biler og to tråsykler selv også. Har ikke Øystein Sunde skrevet om det?)ArcticTiger skrev:Oiii, den vakke dårlig, repparert tørketrommern på en søndag a gitt
. Det burde gi mer enn nok med poeng for minst ei ukes mc-tur til valgfritt sted
Og gratulere med vårens første Gnager-tur! Har det begynt å tine skikkelig i nærområdet nå?