Baron von Waffel skrev:Da har jeg rullet er par mil med Smågnageren. Deilig å være i gang.

Her har det kommet litt snø i dag,og ikke fristet å ta en tur ut...
Baron von Waffel skrev:Da har jeg rullet er par mil med Smågnageren. Deilig å være i gang.
Hehe...Nei,det ligger nok fremdeles litt mye snø der...14 dager,så er det nok kjørbart...Bare å stikke innom for en kaffe,eller kjøring på bord.Baron von Waffel skrev:Jeg har fortsatt litt dårlige vibber for at jeg ikke kjørte opp på bordet ditt sist sommer. Får se om jeg får gjort noe med det i år. Det har vel ikke blitt kjørt der i år ennå?
Hehe..Det var egentlig et stunt for å gjøre noe gøy 1. mai,som jo er en typisk MC dag..Jeg inviterte de som hadde lyst til å parkere oppe på norges største langbord med MC(bordet er på Pan Garden i Åmli)...Og de som ville utføre stuntet fikk en gratis pizza...Hadde først undersøkt at det var mulig ved å ta turen opp selv,så det var ikke noen fare...Men det er skummelt nok å kjøre opp rampen..langt ned...Duville skrev:bordet - fortell historien -har en erindring om at dette er litt offentlig ---
Ja, syntes dette var det beste av bildeneMorten skrev:Ta det pent på veien, leser om mye dårlig vei rundt omkring....
http://www.vg.no/protokoll/?pid=905" onclick="window.open(this.href);return false;
...
Det der er en purrrfect vei for den Grønne gammel-TigernRuneMC skrev:Ja, syntes dette var det beste av bildeneMorten skrev:Ta det pent på veien, leser om mye dårlig vei rundt omkring....
http://www.vg.no/protokoll/?pid=905" onclick="window.open(this.href);return false;
...
AJ skrev:![]()
![]()
Da er sesongen i gang her også!!![]()
Tøff sykkel du har AJAJ skrev:![]()
![]()
Var snø i lufta - dalte faktisk ned noen snøfnugg også![]()
![]()
Men ga seg etter kort tid rett før jeg fór avgårde med Tiger'n![]()
![]()
Litt kjølig, men gode klær og ikke minst varmeholker gjorde sitt tila t årets første tur ble en stoooor glede!!
Og her: årets første tigerbilder fra meg![]()
[album]1755[/album] [album]1756[/album] [album]1757[/album] [album]1758[/album]
Tøff sykkel, ja! Synes den ble enda flottere med Arrow pottaArcticTiger skrev:AJ skrev:![]()
![]()
Var snø i lufta - dalte faktisk ned noen snøfnugg også![]()
![]()
Men ga seg etter kort tid rett før jeg fór avgårde med Tiger'n![]()
Tøff sykkel du har AJOg gratulere med første turn i år
Ennå lenge igjen å vente her nord da, men flott vær idag, så nysnøen smelta på hovedveien
![]()
![]()
Hvordan likte du den nye Arrow-potta, merka du noe til den ekstra effekten?