AJ Arena...
- Sprint
- Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Re: AJ Arena... MC-sesongen 2011 er i gang!!
Tailbagen var snasen den,rigga godt på Tigeren 

For livets glade gutter går solen aldri ned.
Det einaste negative med den tailbagen er at det står Triumph på den og siden eg skal selge Sprinten og kjem til å kjøre Kawa så blir det litt domt å kjøpe den
Systemet er likt bagster woppa tailbag og en kompis har slikt på sin CBR929r og den fønker vist knall som din
Har bestillt inn side koffertsett til min men ikkje topboks siden eg farter aleine på min, 2x35L +tankbag bør holde men har leikt med tanken på liknades tailbag som din då det ser finare ut og en får ett bedre tyngde punkt en med en toppboks.
En ting eg har fått bekrefta dina vinteren er at PMS er en dyr lidelse, har ført til nyinnkjøp av mc til mykje stasj til den og eg har no lagt lommeboka i kjøleskapet for nedkjøling

Systemet er likt bagster woppa tailbag og en kompis har slikt på sin CBR929r og den fønker vist knall som din

Har bestillt inn side koffertsett til min men ikkje topboks siden eg farter aleine på min, 2x35L +tankbag bør holde men har leikt med tanken på liknades tailbag som din då det ser finare ut og en får ett bedre tyngde punkt en med en toppboks.
En ting eg har fått bekrefta dina vinteren er at PMS er en dyr lidelse, har ført til nyinnkjøp av mc til mykje stasj til den og eg har no lagt lommeboka i kjøleskapet for nedkjøling

Re: AJ Arena... PMS på GMS ;-)
I grunnen artig å se hvor lave temraturer vi "tåler" på vårparten, når gradestokken viser under 10 + grader på høsten begynner en å snakke om å parkere for vinteren...AJ skrev:Yes!
Da er sesongen 2011 så smatt i gang.
Hentet Tiger på Gjøvik i dag. Der oppe synes de det vart litt tidlig, men pytt, pytt! Så lenge det var bare veier og oppholdsværet holdt seg stabilt i området -4 til +2, var det ingen grunn til å vente.

-
- Motorsykkelen din: x
Tailbagen ser bra ut ja, har lurt på å kjøpe meg en jeg og. Den vil passe bra for meg som kjører mest alene.
Er det helikopterdekk du har bak tailbagen AJ

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
ArcticTiger skrev:Tailbagen ser bra ut ja, har lurt på å kjøpe meg en jeg og. Den vil passe bra for meg som kjører mest alene.

Ikke akkurat, nei... :-)
Er original Triumph 'bagasjebrett' til toppboksen...
Passer for øvrig også helt perfekt til RevPack/Dowco "RallyPacK" softbag-løsningen jeg kommer til å bruke på lengre turer med passasjer

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
Hehe
, ja du og all denna baggasjen! Det fulgte med helikopterdekk til min sykkel og, umontert. Det er mulig det forblir.... umontert :-)
Det var skikkelig godt å se bilder av en Årntli Mottorsykkel igjen AJ
Men fortsatt-vinter-PMSen ble om mulig ennå verre

Det var skikkelig godt å se bilder av en Årntli Mottorsykkel igjen AJ

Men fortsatt-vinter-PMSen ble om mulig ennå verre

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Javisst!ArcticTiger skrev: Det var skikkelig godt å se bilder av en Årntli Mottorsykkel igjen AJ![]()
Men fortsatt-vinter-PMSen ble om mulig ennå verre![]()

Men plutselig starter snøsmeltinga fortere enn du aner oppe i nord oss også, vettu

Selv om jeg har starta sesongen betyr neppe det at jeg kommer til kjøre hver dag framover. Er faktisk snø i lufta her vi bor nå om dagen...

Men håper vi slipper mer av disse hvite greiene... Har vært vinter her siden november i fjor. Og nå får det jaggu være nok!!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Helt topp med sesongstart AJ, men du får ta det pent og huske at andre også vil fram.

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Terningen er kastet fra.......Elverum..!!
Blir vel Skibladnerbrygga snart ?

Blir vel Skibladnerbrygga snart ?

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Ikke mye å utsette på været om dagen :-)
Selv om det er litt kjølig fortsatt og var en del vind i dag, så er det likevel ingen tvil om at våren er kommet
Møtte faktisk tre-fire sykler i dag, men glemte helt å ta bilder
Men ikke av Tiger'n
Her fra stedet jeg jeg ofte besøker i MC-sesongen, nemlig Harestua Kro:

Og her fra Lygna hvor jeg traff to karer på hver sin sykkel:

Selv om det er litt kjølig fortsatt og var en del vind i dag, så er det likevel ingen tvil om at våren er kommet

Møtte faktisk tre-fire sykler i dag, men glemte helt å ta bilder

Men ikke av Tiger'n

- Steinkastar
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
AJ skrev:Ikke mye å utsette på været om dagen :-)
Selv om det er litt kjølig fortsatt og var en del vind i dag, så er det likevel ingen tvil om at våren er kommet![]()
Møtte faktisk tre-fire sykler i dag, men glemte helt å ta bilder![]()
Men ikke av Tiger'n![]()
Liker

Veritas Aequitas
LUHG
LUHG
-
Fine bilder AJ, og det ser virkelig deilig ut å kjøre Tigern igjen
Legger du egentlig ut disse bildene for å vekke avunds-sjuka i meg
Blir ikke noe ny-Tiger kjøring på meg før i mai i Vestfold, men får se om det blir en sving med gammel-Tigern i påsken her nord.
Det tiner godt her nå, men veia er utrolig dårlige
, våte og møkkete så det frister ikke så veldig... Men ser at det er jo litt snø igjen hos dere og da!

Legger du egentlig ut disse bildene for å vekke avunds-sjuka i meg

Det tiner godt her nå, men veia er utrolig dårlige

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
ArcticTiger skrev:Fine bilder AJ, og det ser virkelig deilig ut å kjøre Tigern igjen![]()
Legger du egentlig ut disse bildene for å vekke avunds-sjuka i megBlir ikke noe ny-Tiger kjøring på meg før i mai i Vestfold, men får se om det blir en sving med gammel-Tigern i påsken her nord.
Det tiner godt her nå, men veia er utrolig dårlige, våte og møkkete så det frister ikke så veldig... Men ser at det er jo litt snø igjen hos dere og da!

Neida, ikke for å gjøre deg avund-sjuk, nei! På ingen måte.
Gjør det for å vise hva du har å se fram til, forstår du vel!

Ølet for deg, AJ.
Var ute med jobben igår, så da fikk vi servert diverse øltyper, blant annet dette:
[img]http://img585.imageshack.us/img585/2232/nognetiger.jpg[/img]
Nøgne Ø - Tiger Tripel
ABV = 9%
Ingredients: Malted barley, wheat, malted wheat, sugar, hops, yeast and local Grimstad water.
"It is very difficult to brew a complex and balanced Belgian-style tripel ale, but we have made an attempt at brewing one anyway! Our respect and admiration for those who master the skill and art of brewing excellent ale of this style is limitless. Tripels often pair will with cheese, seafood and fresh vegetables." -- Kjetill Jikiun - Head Brewer
Var ute med jobben igår, så da fikk vi servert diverse øltyper, blant annet dette:
Nøgne Ø - Tiger Tripel
ABV = 9%
Ingredients: Malted barley, wheat, malted wheat, sugar, hops, yeast and local Grimstad water.
"It is very difficult to brew a complex and balanced Belgian-style tripel ale, but we have made an attempt at brewing one anyway! Our respect and admiration for those who master the skill and art of brewing excellent ale of this style is limitless. Tripels often pair will with cheese, seafood and fresh vegetables." -- Kjetill Jikiun - Head Brewer
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Må absolutt sjekkes ut ved passende anledning

Onsløv skrev:Ølet for deg, AJ.
Nøgne Ø - Tiger Tripel
ABV = 9%