Javisst!Morten skrev:Bump ?

Blir veldig aktuell i tida framover denne tråden, tenker jeg :-)
Javisst!Morten skrev:Bump ?
AJ skrev:Javisst!Morten skrev:Bump ?![]()
Blir veldig aktuell i tida framover denne tråden, tenker jeg :-)
Å joda!ArcticTiger skrev:AJ skrev:Javisst!Morten skrev:Bump ?![]()
Blir veldig aktuell i tida framover denne tråden, tenker jeg :-)![]()
Jeg kommer IKKE til å se på denne tråden før i Mai
![]()
JoaGodtvoksen skrev:De fine bildene skulle jo ArcticTiger ha sett...
Utrolig, og så de som ikke har hatt vinter i hele vinter...Godtvoksen skrev:De fine bildene skulle jo ArcticTiger ha sett...
Regner ikke med å fylle tanken før om et par uker,om det er fint nå pleier vi i RingsakerGodtvoksen skrev:Da var tanken fylt for 2. gang (selvsagt med 98 oktan), og det blir en MC- tur til Mandal i det fine været. Skal på kolokvigruppe der i ettermiddag/kveld.
Hut dæ ut å kjør!Svolp skrev:ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!
Jeg kjenner det kribler i maaaaaaagen, fantastisk flott vær i Stavanger i dag. Maaaaaange sykler ute og koser seg.![]()
Vet ikke om jeg klarer og holde meg i 2 uker til..
Dexter skrev:Hut dæ ut å kjør!Svolp skrev:ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!
Jeg kjenner det kribler i maaaaaaagen, fantastisk flott vær i Stavanger i dag. Maaaaaange sykler ute og koser seg.![]()
Kawasaki skrev:Dexter skrev:Hut dæ ut å kjør!Svolp skrev:ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!
Tok han deg på ordet? http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandne ... ykkel.html" onclick="window.open(this.href);return false;