"Apeheng" styre

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: "Apeheng" styre

Legg inn av Intruder »

Banditmannen skrev:
ape-hangers.jpg
Noe sånt du er ute etter? :lol
Det bildet minner meg om Eldar Vågans filmfigur "Kurt Kortner",hæhæ :lol :=D>

Altså et bilde på forrige side,en apehenger på veien... :oh
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Ræggern
Innlegg: 28
Registrert: 05 sep 2010, 22:52
Motorsykkelen din: Zhenhua Monkey Bike

Re: "Apeheng" styre

Legg inn av Ræggern »

Kjellrf skrev:
Ræggern skrev:Fikk ett tips fra en venn om LazyBoyz, så jeg sendte dem melding og i dag fikk jeg svar om at dem ikke har fult så høyt styre, men det er høyt nokk til å få apeheng, så da er Apeheng styre nesten i boks, da mangler jeg bare å kjøpe det.
OG dem selger ganske kule holker der, så da får jeg bytta ut de kjedelige som sitter originalt. :prf

Jeg kommer sansynlighvis til å laste opp bilde når jeg får montert styre, så det blir artig å se hvordan folk kommer til å reagere. :\m/:
Skal du ha 1" styre? Eller 7/8"?
Regner Lazy boys bare selger 1" (HD), mens 7/8 er vanlig på japanske og europeiske mc.
Riser er det ikke noe problem å bytte, man får riser på Mc Artikler A/S og på Lazy Boyz. men ja jeg skal ha 1" styre, jeg finner jo ingen andre steder som selger høyt nokk styre så da må det jo bli hos Lazy Boyz, selv om jeg ikke er så fornøyd med prisene så har jeg ikke noe annet valg, jeg kunne tengt meg at noen kunne bøye noen rør til meg billig, men jeg vet ikke om noen som kan gjøre det.

Desuten, selv om det er dyrt, skal jeg ha Apeheng for å få en unik look, fordi vell, det er ikke mange som har apeheng på monkey biker. :D
Stor gutt, liten sykkel. :bananas

Brukeravatar
kuleberg
Innlegg: 276
Registrert: 18 nov 2009, 18:07
Motorsykkelen din: intruder c800
Sted: Vennesla

Re: "Apeheng" styre

Legg inn av kuleberg »

karen på bikersmania.eu bestiller alt fra Highway Hawk, så hvis du finner noe der du vil ha så er han behjelpelig der :) Men ja, alt koster. Men du kan sikkert få billigere frakt der siden han stadig henter deler fra over dammen ;)
Har selv handlet noen deler derfra.

Brukeravatar
Ræggern
Innlegg: 28
Registrert: 05 sep 2010, 22:52
Motorsykkelen din: Zhenhua Monkey Bike

Re: "Apeheng" styre

Legg inn av Ræggern »

Nye planer, kjøper 35cm høyt styre fra MC Artikler, fordi da slipper jeg å koste på MASSE penger for nye holker osv, og det har jeg ikke råd til
Stor gutt, liten sykkel. :bananas

Svar