Svolp skrev:Dere tar vell ikke en svipptur over fjellet og plukker meg opp i Stavanger med det samme?

Svolp skrev:Dere tar vell ikke en svipptur over fjellet og plukker meg opp i Stavanger med det samme?
JEPPDexter skrev:Er det liv på Smia neste søndag rogg?
Glimrende! Gjett hva jeg har planlagt å gjøre den søndagen darogg skrev:JEPPDexter skrev:Er det liv på Smia neste søndag rogg?![]()
![]()
Vi jobber for fullt for å få lokale så ferdige at vi kan ta i mot horder av motorsykkellister.
Vi drar i gang med søndagsåpent fra og med første søndag i april den 3. april.
Været får vår Hærre ordne med, så skal vi ordne med vafler og kaffe, samt ha pølsene varme.
Kan hende at det kommer flere også...Dexter skrev:Glimrende! Gjett hva jeg har planlagt å gjøre den søndagen darogg skrev:JEPPDexter skrev:Er det liv på Smia neste søndag rogg?![]()
![]()
Vi jobber for fullt for å få lokale så ferdige at vi kan ta i mot horder av motorsykkellister.
Vi drar i gang med søndagsåpent fra og med første søndag i april den 3. april.
Været får vår Hærre ordne med, så skal vi ordne med vafler og kaffe, samt ha pølsene varme.
Heldig de som har den valgmuligheten...mekkern skrev:får se hvilken sykkel det blir avhengig av været...
Ja veien langs Drammensfjorden ligger mye i skyggen, så veien er pyton nå.mekkern skrev:Svelvikveien fra Drammen til Gipsfabrikken er skikkelig ræva,der blir det XL`n...hvis finvær vurderer jeg kjøre om Sande isteden..da med Cbr`n
Ja, denne veien er nok den beste med tanke på solen. Men vær oppmerksom på Vammensbakkene. Det er de bakkene man begynner på når en passerer Bjerkøya. Den er bratt og svingete. Her kan det ligge noen skyggefulle partier.. ta det smått og pent folkens.MrErling skrev:Ja veien langs Drammensfjorden ligger mye i skyggen, så veien er pyton nå.mekkern skrev:Svelvikveien fra Drammen til Gipsfabrikken er skikkelig ræva,der blir det XL`n...hvis finvær vurderer jeg kjøre om Sande isteden..da med Cbr`n
Det er nok sikrest å kjøre Kobbervikdalen, Sande og Berger.