Nei har dessverre ikke testet autotune.Morten skrev:Har du prøvd med "autotune" ?Crinos skrev:Jeg har Screamin' Eagle på min EVO, og de er noe snillere enn PowerCommander er.
Det er ikke noe tvil om at du vil få mer ut av motoren din med PowerCommander, enn HD Screamin' Eagle.
Vet at det finnes ferdige "maps" for ulike oppsett til ulike sykler for å unngå å kjøre sykkel i benk selv, men er det å anbefale ? Unngår man å kjøre benk om man bruker autotune ?
Det går som du sier ann å kjøpe en form for standard mapping, som fungerer på de aller fleste bygg. Men så har du kanskje større luftfilter, byttet kam(er), portet toppene, byttet eksosanlegg, så blir mappinga helt feil.
Joda, det koster noen høvdinger ekstra å få mappinga justert etter din sykkel, men det er absolutt verd penga.
Jeg hadde en Earley Shovel som primært var bygd opp med S&S deler men den hadde en Andrews B kam som ikke er street-legal i noen av de amerikanske statene fordi den er for kvass og Mallory racing ignition... Mallory'en var selvjusterende på mappinga, og gjorde underverker, men før jeg fikk den, var sykkelen så og si umulig å kjøre fornuftig.
Jeg har Screamin' Eagle på min nå, men når jeg er ferdig med de tingene jeg har lyst til å gjøre med den, kommer jeg nok til å bytte tennings anlegget. Har da vurdert enten et Dyna 2000 Single fire anlegg, eller se på muligheten med å tilpasse MegaSquirt til HD bruk.
Hadde MegaSquirt på Z3'n da jeg hadde den og var veeeeeeeeeeldig godt fornøyd! :)
Ulempen med Evo'n er jo at den ikke har elektronisk styrt insprøytning... Kan ettermonteres i form av EFI kit, men har ikke hørt noe godt om dem enda.