Pusse opp trapp..

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Dimzum
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Pusse opp trapp..

Legg inn av Dimzum »

Fruen klaga over at trappa vår så trist ut, belegg med 70-talls look etc......Ok, satte igang med å male rekkverk og foreslo finne nytt fint belegg. LANGT I FRA!! her skulle det kjøpes "GJØR DET SELV-TRAPPERENOVERING"......så nå holder jeg saging på noe £$€@€{@€@{£${£€{666@@ forsteina eikeplater........Ahhhhh kvinnfolk!!!!!

Måtte bare få det sagt... :notlistening
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: Pusse opp trapp..

Legg inn av ArcticTiger »

La oss heller snakke om noe hyggelig :D Hvordan gikk det med CB750F letingen din, fant du noen :-k Jeg så det kom en fin blå -83 modell på finn idag :knegg :knegg :knegg

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Dimzum skrev:Fruen klaga over at trappa vår så trist ut, belegg med 70-talls look etc......Ok, satte igang med å male rekkverk og foreslo finne nytt fint belegg. LANGT I FRA!! her skulle det kjøpes "GJØR DET SELV-TRAPPERENOVERING"......så nå holder jeg saging på noe £$€@€{@€@{£${£€{666@@ forsteina eikeplater........Ahhhhh kvinnfolk!!!!!

Måtte bare få det sagt... :notlistening

Her har du min medføelse, ja. Har nettopp byttet teppe i vår trapp gjennom 2 etasjer, Heldigvis er alle trinnene like store så jeg gikk til blikkenslageren (har verksted selv) og fikk dem til (gjorde det selv) å lage en mal av blikkplate som kunne brukes til mal og kutte til teppeflisene i trappa med. Lagde også noen små kutt i blikkplata som kunne gå ned i teppet så det lå stødig når jeg kuttet.

Det gikk jo superfint, men gruet meg stort til den jobben på forhånd :-)

Brukeravatar
Dimzum
Motorsykkelen din: Yamaha R1 2006

Legg inn av Dimzum »

ArcticTiger skrev:La oss heller snakke om noe hyggelig :D Hvordan gikk det med CB750F letingen din, fant du noen :-k Jeg så det kom en fin blå -83 modell på finn idag :knegg :knegg :knegg
Haha, god ide..... :D Nei, er ikke kommet lenger der...lukta litt på den 1100ern som du linka til men ble ikke noe av....Vil jo helst ha en 81 modell, så skal ta meg litt tid.
It takes two to lie - one to lie and one to listen!
-Homer Simpson-

Svar