Sjekk han her....scheissse nuburgring!
Sjekk han her....scheissse nuburgring!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=iwtyZosu ... dded#at=60[/video]
- Svolp
- Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Re: Sjekk han her....scheissse nuburgring!
Helt sinnsykt!
Skal ned på banen i sommer med syklen, kan den i blinde så det blir spennende og se hvordan det går :-) SKal nå prøve og være litt forsiktig siden det er med ny sykkel. Hehe
Skal ned på banen i sommer med syklen, kan den i blinde så det blir spennende og se hvordan det går :-) SKal nå prøve og være litt forsiktig siden det er med ny sykkel. Hehe
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell
Når skal du ned? Det er vel begrenset med "turist dager der"? Jeg og svogeren min skal nedover og, iår hvis vi får tid......jeg med sykkel...han med bil...porsche turbo 997 2007.... 
Ja man må visst være lugn på den banen med sykkel....har hørt at det ikke er banen med jevnest underlag akkurat....er du enig i det? Tar gjerne imot noen pointere for denne banen om du har noen kloke ord å komme med... :)

Ja man må visst være lugn på den banen med sykkel....har hørt at det ikke er banen med jevnest underlag akkurat....er du enig i det? Tar gjerne imot noen pointere for denne banen om du har noen kloke ord å komme med... :)
Sist redigert av Gliciouz den 10 apr 2011, 20:46, redigert 1 gang totalt.
Lykke tilSvolp skrev:Helt sinnsykt!

Bane kjøring med ZZR`n tør ikkje eg, er så redd at eg blir reven med og det går at hellvet