whatever, heheKawasaki skrev:…mopeden til jentungen,og det er vel mye likt en ducati
Allt under 1300cc er vel moped?hallgeirbakken skrev:whatever, heheKawasaki skrev:…mopeden til jentungen,og det er vel mye likt en ducati
Men når du har en stor og kjapp`n dåhallgeirbakken skrev:Bedre med en liten og kjapp én, fremfor en stor og slapp én, spør du meg
ZZR-Tom skrev:Men når du har en stor og kjapp`n dåhallgeirbakken skrev:Bedre med en liten og kjapp én, fremfor en stor og slapp én, spør du meg
Var innom Motorspeed (LHMR) i dag med batteriet og det var grei beskjed; batteriet har sett sine beste dager. Da var det bare å dra frem lomeboka og investere i nytt batteri. Det har nå fått stått og ladet seg opp og dermed startet Monster´n som bare detKawasaki skrev:Du har dårlig batteri,sier jegDet klarer ikke å gi startmotoren nok fart til at den går i inngrep med motor. Det samme skjer med mopeden til jentungen,og det er vel mye likt en ducati
La vel ungene i femtida idag ????hallgeirbakken skrev:Var innom Motorspeed (LHMR) i dag med batteriet og det var grei beskjed; batteriet har sett sine beste dager. Da var det bare å dra frem lomeboka og investere i nytt batteri. Det har nå fått stått og ladet seg opp og dermed startet Monster´n som bare detKawasaki skrev:Du har dårlig batteri,sier jegDet klarer ikke å gi startmotoren nok fart til at den går i inngrep med motor. Det samme skjer med mopeden til jentungen,og det er vel mye likt en ducati
Årets første mini-tur tar sted i kveld etter at unger er sendt til sengs.
@ pelsen. Takk for tipset. Tipper jeg kommer bort i dette problemet også på et eller annet tidspunkt.
Til alle; takk for mange gode innspill på veldig kort tid. Én ting er sikkert; MC-Sidens forum lever i beste velgående!
Ja, men jeg har heldigvis en batterilader som har et eget «program» for motorsykkel, slik at man slipper den fadesenKjellrf skrev:Husk også at det er fort gjort å lade istykker ett batteri!