Skal ta maaaange mil for de av dere andre som ikke har kjøreværet på sin side. Mulig jeg smyger meg opp til SMIA på søndagen slik at jeg kan smake på disse vaflene

Ja - hva gjør vel 30 mil (60 t/r) på det nye gliset - bare vær forsiktig og ikke mist lappen...Svolp skrev: Mulig jeg smyger meg opp til SMIA på søndagen slik at jeg kan smake på disse vaflene
Tar meg kanskje en tur til Tyrigrava i morgen jeg ogsåtomsnes skrev:Vindfjelltunet i dag, og Tyrigrava i morgen. Utover det, tar jeg det på sparket.
Nyt været, og kjør forsiktig alle sammen. :-)
Prognosene ser meget lovende utAJ skrev:Blir været som dette på Skjærtorsdag, blir det helt klart tur til Årjäng via R22 langs Øyeren
Første pause blir på Shell ved rundkjøringa på Fetsund. Når vi er der vet vi ikke enda, men det blir nok ganske tidlig på formiddagen.
Andre her inne som drar samme vei må gjerne ta kontakt :-)
Hyggelig om flere av oss kan kjøre i følge til Sveariket
Har man lyst har man lov.VFRdama skrev:Usikker på hvor lange eller korte turer det blir denne påsken jeg...
Har ikke fått ut det nye "gullet" mitt enda og har fortsatt noen arbeid på den nye leiligheten vår.
Men, lysten er der om ikke annet
Bubbu skrev:Har man lyst har man lov.VFRdama skrev:Usikker på hvor lange eller korte turer det blir denne påsken jeg...
Har ikke fått ut det nye "gullet" mitt enda og har fortsatt noen arbeid på den nye leiligheten vår.
Men, lysten er der om ikke annetTenkte meg en tur ut i morgen om det ikke regner.
Ja i morgen skal jeg ikke på jobb så da skal jeg ta meg en tur.Globe skrev:Bubbu skrev:Har man lyst har man lov.VFRdama skrev:Usikker på hvor lange eller korte turer det blir denne påsken jeg...
Men, lysten er der om ikke annetTenkte meg en tur ut i morgen om det ikke regner.
Husk NAF kl 18:00 Bubbu !! Du er med?
Det der er vel egentlig for en snartur å regneevike skrev:Lang kaffetur på Langfredag. Eller var det en kort langtur ?![]()
Larvik - Kløfta for kaffe og retur.
Frokost inntatt, og om en time starter jeg turen, først til Kubikken i Drammen...Vi seesAJ skrev:18 grader og så og si skyfritt i Årjäng i dag![]()
http://www.klart.se/v%C3%A4der-%C3%A5rj%C3%A4ng.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ser ut til å bli en strålende dag, dette