Krysser fingrer og tær for at du får sykkelen godkjent så fort som mulig :)
Var hyggelig å møte deg på MC-messen og ser frem til å få møte deg på veien igjenWheelonass skrev:Dette skal ikke være enkelt!![]()
Nok dokumentasjon...
Sikkerhetstiltak som krever hodebry for å få gjennomført...
Utrolig flott å ha noen gode hjelpere gjennom klubben som virkelig står på! :-) '
Det ligger en del utfordringer med språk og regelverk, og at dette tross alt er den første F.B.S.-sykkelen i Norge som skal godkjennes, og en av få i verden... krysser fingrene for at vi kommer nærmere ei løsning i løpet av denne uka.
Motorsykkelen står derfor enda uten skilter, og jeg har ikke fått vært ute på lufteturNår sant skal sies så er det enda kaldt, vått og masse grus på veiene så jeg har vel godt av å vente...
Wheelonass skrev:God påske, alle sammen!
I går hadde vi første vårdagen her nord, utrolig deilig! Selv om trangen til å nyte landeveien ble enda sterkere...
Som dere skjønner så er det ikke mye som skjer på godkjenningsfronten iom at det er påske. Skal ha et møte 3.mai for å enes om en teknisk løsning for å sikre bedre at jeg ikke kan komme bort i bryteren for nedfelling av F.B.S.`n ved et uhell. Trafikkstasjon i Bodø vil ha ei sperre på hastighet, jeg vil ha en ekstra barriere i stedet, feks at clutch må være helt inn for at bryter skal aktiveres... så da får vi se hva vi blir enige om...
Håper alle har hatt gode påskedager, og at landeveien er blitt flittig brukt
Om jeg kan få anbefale Likevel MC Norge sine hjemmesida, der finner du nok god hjelp i hvordan du kan gjøre en ombygging.jhn skrev:Pga en litt ufølsom høyrefot kan det av og til være vanskelig å finne bremsa, så æ trur æ må se litt på hvordan få en hendel på styret uten for mye mikkmakk
Æ har jo tenkt lenge på det, så da e det vel tide å få det gjort