En sleke moppe som vi har vil altid vere glad i dekk, muligens du kan bruke motor bremsen litt meir?
Det eg virkelig savner med triumphen er den fantastiske motorbremsen, trengte nesten ikkje å bruke bremsene.
Wops!Dexter skrev:Passert Kongsberg UTEN å komme innom å vise frem gliset?! Du skulle skamme deg! Det er FY-FY!
Takk for det :-)Elolz skrev:Var rå den der da! Grattis med ny dress
Den e da vel mer enn grønn nokSvolp skrev:Takk for det :-)Elolz skrev:Var rå den der da! Grattis med ny dress
Jeg er skikkelig fornøyd med den.. Skulle bare ønske at det var litt mer grønt på den men det var den gamle modellen som hadde mest farge. Pyttsann
Joa, er kanskje det..Jompa skrev:Den e da vel mer enn grønn nokSvolp skrev:Takk for det :-)Elolz skrev:Var rå den der da! Grattis med ny dress
Jeg er skikkelig fornøyd med den.. Skulle bare ønske at det var litt mer grønt på den men det var den gamle modellen som hadde mest farge. Pyttsann![]()
Kær skaper utvilsomt folk, gratulere med ny dress.
Takk for det, nå er det bare hjelmen som mangler så er med ajour med kawa klæraSteinkastar skrev:Grattis med dress og ikke minst en fantastisk tur...herlig bilder :)
Klart detSnikkeren skrev:Se der ja. Så bra ut den dressen din. Du kjører stil ser jeg.
Hehe... Sant så sant, skal godt gjøres og farge skogen kawa grønnArcticTiger skrev:Var jo bra og mange bilder det der SvolpDet er ei deilig tid når skogen grønnes! Men grønnere en Kawan og Dressen blir den ikke
Hei Tom.. Det spøker litt for alpeturen min da begge har trekt seg, han ene pga jobb og han andre har klart og demontere biken bare for og finne ut alt som var feilZZR-Tom skrev:Har du bestillt ferien no?
Bør kansje vurdere og ta 12000km servicen i tyskland vist du har tid til det, koster lett nærmare 10 000kr her i Norge:oh
Eventuelt bestill tennplugger fra nett slik du har dei liggandes klare.
Har en bekjent som ordna en grei service pris for meg ink bytte klosser frame og bak og i tillegg bytte bremseveska(skal jo til alpene)