Har ei venninne som kanskje kunne tenkt seg å bli med en tur på sykkelen

](./images/smilies/grrr.gif)

Er snakk om fullt utstyr, bl.a pga forsikring.

ArcticTiger skrev:Hvor "seriøst"er opplegget a
Er det mulighet for fast fisk
, så er det kanskje like greit å kjøpe eget utstyr til a? Har du undersøkt på finn, det er mye lite brukt kjøreutstyr tilsalgs der har jeg sett.....
Støtter den jeg også!ArcticTiger skrev:Hvor "seriøst"er opplegget a
Er det mulighet for fast fisk
, så er det kanskje like greit å kjøpe eget utstyr til a? Har du undersøkt på finn, det er mye lite brukt kjøreutstyr tilsalgs der har jeg sett.....
StigRune skrev:Hehe, hadde det vært fast fisk hadde jeg selvsagt skaffa utstyr. Dette er imidlertid en heller ukjent fisk, foreløpig
Fiskeutstyr kan fange fisk av forskjellig størrelse. en skinndress passer ikke alltid like godt til alleGammelgutt skrev:Bare det ikke blir som mannen som kjøpte fiskeutstyr for mange tusen kroner. Han kom hjem fra sin første fisketur og hadde fått en fisk. Godt jeg ikke fikk fler, sa mannen, så dyr som denne fisken ble.
Spørsmålet er jo om du vil fiske etter fisk som ikke kommer in i skinndressen.StigRune skrev:Fiskeutstyr kan fange fisk av forskjellig størrelse. en skinndress passer ikke alltid like godt til alleGammelgutt skrev:Bare det ikke blir som mannen som kjøpte fiskeutstyr for mange tusen kroner. Han kom hjem fra sin første fisketur og hadde fått en fisk. Godt jeg ikke fikk fler, sa mannen, så dyr som denne fisken ble.![]()
Haha, jodajoda, godt poeng det derSnikkeren skrev:Spørsmålet er jo om du vil fiske etter fisk som ikke kommer in i skinndressen.
Råning?Onsløv skrev:Kan man dorge?
Du får prøve å fange en fisk på FINN møteplassen,vet ikke hva de biter på.Men erGammelgutt skrev:Bare det ikke blir som mannen som kjøpte fiskeutstyr for mange tusen kroner. Han kom hjem fra sin første fisketur og hadde fått en fisk. Godt jeg ikke fikk fler, sa mannen, så dyr som denne fisken ble.