Hva gjør jeg akkurat nå?

ja si det....det spørsmålet kverner rundt i huet mitt også...akkurat nå
Det er knallblå himmel, og yr.no melder om samme tilstand værmessig de neste dagene fremover....og jeg...jeg pakker for kjøretur. Så langt vel og bra

Hadde det bare ikke vært for at jeg pakker......
bilen, for kjøretur
Så, akkurat nå, innser jeg at det ikke blir noe lørdagsutflukt på mc på meg, akkurat nå innser jeg at det ikke blir noen tur, Trollheimen rundt, sammen med NAF-MC Trondheim den 1. mai og akkurat nå innser jeg at det er fare for at jeg ikke rekker hjem tidsnok på mandagen til å få vært med på Lånke-banen for å delta på rutsløsern sammen med NAF-MC Trondheim.
Akkurat nå fyller jeg bilen med kofferter og bagger, dressposer, bunadsposer, kone og tre barn. Turen går til Svelvik, hvor vi skal delta på konfirmasjon. Det skal bli kjempehyggelig å treffe familie og venner, hyggelig å feire en konfirmant. Men; akkurat nå....ville jeg helst brukt denne flotte helga til å kjøre sykkel
Men det kommer flerer helger

Og...om jeg greier å skynde på familien på mandags morgen, så er det en viss mulighet for at jeg blir å stille til fellesstarten på Stav Gjestegård, mandag ettermiddag, og dermed får med meg rustløsern
[album]1879[/album]
Trollheimen rundt - 1.mai tur Arr. NAF-MC Trondheim
[album]1880[/album]
Stav gjestegård - fellestart for rustløsern 2011
[album]1878[/album]
Lånkebanen - Rustløsern 2011