Deler til Yamaha XJ750 Seca??

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
ED209
Innlegg: 2
Registrert: 26 apr 2011, 20:47
Motorsykkelen din: Yamaha XJ750 Seca, 1983 mod.

Deler til Yamaha XJ750 Seca??

Legg inn av ED209 »

Hei og hopp.

Fant en tråd (http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=14&t=2063" onclick="window.open(this.href);return false;) på dette forumet ang. denne sykkeln, men så døde den bare.

Prøver å starte en på nytt da jeg har anskaffet meg en slik sykkel selv, som jeg holder på å modifisere, bittelitt. ;e
Menne, så er det det man mangler.
-Forfelg m/skiver og bolt.
-"Hendle" på clutch siden, evt. kun trottle-justeringen.

Noen som har eller kjenner noen som har dette liggende? Da blir jeg glad. :bananas

Legger ved bilde av prosjektet mitt. Forhåpentligvis blir det en Rat-Bobber når jeg er ferdig. :[-o<
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Erman
Innlegg: 399
Registrert: 04 mai 2010, 13:13
Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
Sted: Oslo

Re: Deler til Yamaha XJ750 Seca??

Legg inn av Erman »

Jeg har en Seca 750 selv, og kan sikkert bistå. Har samlet opp en del litteratur siden jeg kjøpte den...
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100

ED209
Innlegg: 2
Registrert: 26 apr 2011, 20:47
Motorsykkelen din: Yamaha XJ750 Seca, 1983 mod.

Re: Deler til Yamaha XJ750 Seca??

Legg inn av ED209 »

Erman skrev:Jeg har en Seca 750 selv, og kan sikkert bistå. Har samlet opp en del litteratur siden jeg kjøpte den...
Kjempeflott. Selv har jeg klart å skaffe de delene jeg trenger, tror jeg. De skal angivelig blitt sendt fredag, så da er det bare å vente. :)

Har også klart å skaffe litteratur fra en "hm-hm" side. ;) 200Mb+ m/PDF dokumentasjon, blant annet heinz manualen, og en annen som jeg ikke husker navnet på.

Har stort sett fått tak i det jeg behøver, mangler bare ny "look" på fronten. Har funnet noen doble lykter på biltema som jeg mest sannsynlig blir å putte i fronten.
Har et håp om å få noe som ligner en "Mad-Max" utav denne saken, og er på god vei. :\m/:

Flere her som har tips og trick for å bygge bobber?

Svar