Vel, vel, vel...Duville skrev:"Nå har vi moderatorer i Vestfold og Buskerud, Trøndelag og på Vestlandet og har dermed en rimelig god dekningsgrad om vi ser for oss at Vestfold og Buskerud også kan "ta seg av" Sørlandet og Trøndermoderatorene også dekker Nord-Norge."
hm jaja det er 40 mil mellom 2 modder i Trondheim og den tredje som er lokalisert på det sentrale Vestlandet i ------- er det ikke Voldaområdet han er lokalisert i om han snakker Bergensk aldri så mye. Dette kan umulig være seiøst ment![]()
![]()
og fra Buskerud til sørlandet vet vi jo også at det er dobbelt så langt som fra sørlandet til Buskerud......
Tror ikke lokaliseringen har såmye å si så ikke bruk det som argument hvis ikke fordelingen er bedre enn dette.....
Forøvrig må snikkeren ha lykke til i "embetet"
Har nok formulert meg klønete, skjønner jeg... eller at det er åpenbare brister i argumentasjonen eller at noen kanskje liker å framheve brist i logikken. Greit nok... Samma det, for så vidt.
Poenget er i hvert fall at de moderatorene vi nå har kan tenkes å bli tildelt regionalt ansvar. Ansvar for hva? Tja, det skal vi nok evt. komme tilbake til.
Om ikke alle er like strategisk plassert i så måte, så er de fleste heller ikke så gæernt plassert.
Kan til og med hende at to av moderatorene - rogg og Dexter - som begge er nordfra, kan ta seg av den landsdelen og jeg som er fra Østlandet, kan ta seg av Østlandet innbefattet Buskerud og Vestfold og Østfold, mens Globe tar seg av Midt-Norge og Møre, VFRdama av forumets kvinneandel uavhengig av hvor de befinner seg og til slutt Snikkeren med ansvar for Vestlandet, Rogaland og deler av Sørlandet, hvor vi for øvrig også har fireman strategisk plassert.
Vi setter pris på engasjementet fra medlemmene her inne når det gjelder dette med moderatorer, men synes vel kanskje ikke at moderatorenes geografiske plassering bør gjøres til noe... hva skal jeg si...? større enn hva det er.
I utgangspunktet synes vi det er greit med spredt bosetting av moderatorer og at de kan bidra med å fremme MCsiden.no i de områdene og sammenhengene de opererer i.
Og det vises seg allerede å funke veldig bra. Forumet har fått mange medlemmer nettopp pga. den lokale forankringen til moderatorene.
Det samme hadde neppe skjedd om alle hadde bodd i f.eks. Oslo...
Nåja... da har jeg i grunnen fått fram det jeg synes er greit å få fram når det gjelder dette. Tror neppe jeg kommer med flere "forsvarsinnlegg" for hvorfor jeg har tatt de valgene jeg har tatt...