brukes av klubber tilknyttet dem..?

arrangere noe sammen med oss ?

Er det ikke en bli sett-dag også tro ?

Hyggelig det Siggen,her på landet blir det noe i regi av Old Bikers på Hamar.Siggen skrev:Her i distriktet blir det oppmøte i Hokksund, deretter kortesje til Hønefoss. I Hønefoss ventes det 300 sykler med kaffe/vaffelsugne førere. Premiering av sykler med "personlighet".
Jeg har kjent til motorsykkelens dag i mange år, og vært med. Men det er ingen som profilerer det på Kongsberg i allefall... Jeg har vært bl.a. på motorsykkelens dag i HammerfestDuville skrev:kanskje du ikke får noen svar fordi flere enn meg ikke helt visste at det fantes en Motorsykkelens dag
Jeg er også kjent med motorsykkelens dag men kan ikke huske at vi har noe slikt her i Trondheim.Dexter skrev:Jeg har kjent til motorsykkelens dag i mange år, og vært med. Men det er ingen som profilerer det på Kongsberg i allefall... Jeg har vært bl.a. på motorsykkelens dag i HammerfestDuville skrev:kanskje du ikke får noen svar fordi flere enn meg ikke helt visste at det fantes en Motorsykkelens dag
Motorsykkelens dag er ett samarbeid med handelstanden på Hamar. Det hadde visst blitt noe rot med dato`n, så egentlig var vi klare lørdag den 7 mai.Intruder skrev:Hyggelig det Siggen,her på landet blir det noe i regi av Old Bikers på Hamar.Siggen skrev:Her i distriktet blir det oppmøte i Hokksund, deretter kortesje til Hønefoss. I Hønefoss ventes det 300 sykler med kaffe/vaffelsugne førere. Premiering av sykler med "personlighet".![]()
Japp....Intruder skrev:Ser etter hvert at det nok er litt opp og ned med en eventuell motorsykkelens dag.Det var som
vist overfor et arrangement på Hamar og et noe redusert i år.![]()
Var innom og kikka i fjor,dermed trodde jeg dette var noe landsdekkende...![]()
Uansett er vi,og særlig jeg,blitt mye klokere i sakens anledning..
Uansett har jo vi en motorsykkelens dag---hver dag !!
Ikke langt fra Kongsberg til Hokksund daDexter skrev:Jeg aner faktisk ikke hverken når det er eller hva som skjer i mitt nærområde... når jeg får nok opplysninger om noen andres aktivitet til å kanskje være med så vil jeg vurdere det...
Når skjer dette i Hønefoss?Siggen skrev:Ikke langt fra Kongsberg til Hokksund daDexter skrev:Jeg aner faktisk ikke hverken når det er eller hva som skjer i mitt nærområde... når jeg får nok opplysninger om noen andres aktivitet til å kanskje være med så vil jeg vurdere det...I fjor gikk det videre til Drammen, i år til Hønefoss. Ringerike MC klubb varter opp med kaffe/vaffel. Seansen er i fra 12:00-15:00 på torvet i Hønefoss, men er fortsatt litt usikker på når kortesjen drar fra Hokksund.