Godtvoksen skrev:AJ skrev:Fikk plutselig lyst til å lufte noen tanker om MCsiden.no-Treff til sommer'n.
Om det blir nytt Randsfjorden.treff, Evike-treff osv. osv.
Behøver nødvendigvis ikke være på samme plass hvert år.
Litt høyttenking, bare... Har et forslag liggende klart allerede, som jeg kommer tilbake til om litt...

;)
Imens må andre her inne komme med idéer og forslag

Det var artig etter en "høringsrunden" på godt og vel fire måneder og etter alle
Tanker & Idéer om MCsiden-Treff er fremkommet, så konkluderer du med at Randsfjorden er Norges mekka og navle...

Så jeg konkluderer med at "Randsfjorden er Norges mekka og navle..."

?
Hvor i all verden har jeg skrevet noe sånt
Ikke i noen av postene i denne tråden, så vidt jeg husker...
Så jeg konkluderer
ingenting,
Godtvoksen! Hva jeg mener om at du synes å tillegge meg beskrivelser av Randsfjorden som "mekka" og "navle" skal jeg unnlate å kommentere...
Det jeg har nevnt er at jeg antakelig har mulighet til å legge forholdene til rette om det er medlemmer her på MCsiden.no som gjerne vil møtes i år også til et treff ved Randsfjorden. På samme måte som
evike og
Knut Morten gjør:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=2792" onclick="window.open(this.href);return false;
Om det blir et Randsfjordentreff så får de møte de som gjerne vil og de som synes det blir for langt å reise eller av andre grunner ikke ønsker å komme, blir hjemme. Enkelt og greit.
Er det noen her inne som går sammen å sørger for treff på Vestlandet eller Sørlandet og for all del i Nord-Norge også, vil jeg vurdere som alle andre om det passer å reise til de aktuelle stedene, uavhengig av den rollen jeg har her på MCsiden.no. Bare så
det også er nevnt.
Dvs. at jeg ikke føler noen forpliktelse på at jeg
må stille opp på treff som arrangeres av MCsiden.no medlemmer fordi jeg er admin/moderator.
Etter å ha kikket gjennom denne tråden synes jeg vel kanskje diskusjonen ikke har utviklet seg utpreget konstruktivt, for å si det sånn. Blir en del ordkløveri og sitatbruk som liksom skal "slå ihjel" argumentasjon, synspunkter begrunnelser for enkelte valg som er gjort. Ikke minst begrunnelsen for valg av moderator med geografisk plassering.
Kanskje det er like greit å forholde seg til det som det er enighet om, nemlig
evike-Treffet, MCsidens RoadTrip og at vi samles de fra MCsiden.no som møtes på Norge-Treffet og Trollrally og 'flagger' treffplassen med MCsiden.no banneret. Så kan både forummedlemmer og andre stikke innom og hilse på