Globe skrev:Se her ja her kommer det konkrete kompetente forslag :=D> Her må jeg nok ta en session med Dexter for å finne en løsning ala dette.
Vi har uendelig med databasekapasitet, så det er bare å få laget skjema for innregistrering og spørring for visning av listen. Eventuelt med mulighet for å velge hva man vil spørre ut av databasene. Når det gjelder php så er jeg ingen programmerer, men jeg kan tilrettelegge for database og tilgang, skjema for registrering må noen andre lage, samt spørringen for visning av liste.
Kan hjelpe til jeg :)
Men er greit om en får en enighet i hvordan man ønsker dette, før enn giver løs.
PS: Jeg prøvde å finne template'n/stylen som MCsiden kjører på, hos DEVPPL men fant den ikke med første øyenkast.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Eier: Bringisen Merke: BMW Modell: F800GS Årsmodell: 2011 Motorstørrelse: 800ccm Ytelse: 85hk/83Nm Km stand pr. 06.05.11: 1012km
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Men kan hende jeg hadde valgt en Tiger 800 i stedet...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Men kan hende jeg hadde valgt en Tiger 800 i stedet...
Takk!
Jeg kan godt forstå at dere Triumph-gutta hadde valgt Tigeren i stedet , disse er så like at det heller blir et valg mellom BMW og Triumph i stedet for valg mellom F800GS og Tiger800XC Har du lest siste nummer av svenske Motorrad Offroad med den første greit leselige og forholdsvis store testen mellom disse to?
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Bringisen skrev:Har du lest siste nummer av svenske Motorrad Offroad med den første greit leselige og forholdsvis store testen mellom disse to?
Nei, den har jeg nok ikke fått med meg, gitt...
BMW'en ble testvinner, antar jeg...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Bringisen skrev:Har du lest siste nummer av svenske Motorrad Offroad med den første greit leselige og forholdsvis store testen mellom disse to?
Nei, den har jeg nok ikke fått med meg, gitt...
BMW'en ble testvinner, antar jeg...
Den ble nok det , men det var ikke det vesentlige selv om det var tilfredstillende. Det vesentlige var hvor like de egentlig var og så lite som skilte dem fra hverandre. Testen var oversiktelig og interessant. Artig at BMW endelig fikk en real konkurrent , det skjerper ingeniørene når en ny modell kommer
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Bringisen skrev:Har du lest siste nummer av svenske Motorrad Offroad med den første greit leselige og forholdsvis store testen mellom disse to?
Nei, den har jeg nok ikke fått med meg, gitt...
BMW'en ble testvinner, antar jeg...
Den ble nok det , men det var ikke det vesentlige selv om det var tilfredstillende. Det vesentlige var hvor like de egentlig var og så lite som skilte dem fra hverandre. Testen var oversiktelig og interessant. Artig at BMW endelig fikk en real konkurrent , det skjerper ingeniørene når en ny modell kommer
Uansett så synes jeg det er bra at to europeiske produsenter ser ut til å ha laget to modeller som har bred appell blant store kjøpegrupper.
Spesielt Triumph, selvfølgelig , som av mange regnes som verdens eldste motorsykkelprodusent. Fabrikken fortsatte å produsere en spesialmodell av Bonneville selv i den tiden fabrikken "lå med brukket rygg" og har i alle år vist sterkt overlevelsesinstinkt.
Man blir gjerne litt opptatt av slikt når man setter seg inn i historien til det MC-merket man selv har valgt...
Uansett så er Triumph-historien fascinerende, ikke minst tatt i betraktning av at det var en utvandret tysker som startet det hele... ;)
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Hei, er ny mann på forumet her (og ny i motorsykkelmiljøet). Her er sykkelen min:
Merke: Yamaha
Type: Sportstourer?
Modell: XJ6 Diversion F ABS
Motorstørrelse: 600cc
Årsmodell: 2010/-11
KM-Stand: 4,7km (ja du leste riktig, fire-komma-sju, fikk den på onsdag og har ikkje lappen enda )
herkit skrev:Hei, er ny mann på forumet her (og ny i motorsykkelmiljøet). Her er sykkelen min:
Merke: Yamaha
Type: Sportstourer?
Modell: XJ6 Diversion F ABS
Motorstørrelse: 600cc
Årsmodell: 2010/-11
KM-Stand: 4,7km (ja du leste riktig, fire-komma-sju, fikk den på onsdag og har ikkje lappen enda )
Hey!
Spennende! Gratulerer med ny fin sykkel.
Regner med å høre mer fra deg så snart lappen er i boks :-)
Sykker'en din er helt klart interessant. Er den nye med eksospotta i "buken", ikke sant? Den ser vi gjerne noen bilder av, serru
Velkommen hit il MCsiden.no, forresten
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Bringisen skrev:Har du lest siste nummer av svenske Motorrad Offroad med den første greit leselige og forholdsvis store testen mellom disse to?
Nei, den har jeg nok ikke fått med meg, gitt...
BMW'en ble testvinner, antar jeg...
Den ble nok det , men det var ikke det vesentlige selv om det var tilfredstillende. Det vesentlige var hvor like de egentlig var og så lite som skilte dem fra hverandre. Testen var oversiktelig og interessant. Artig at BMW endelig fikk en real konkurrent , det skjerper ingeniørene når en ny modell kommer
Uansett så synes jeg det er bra at to europeiske produsenter ser ut til å ha laget to modeller som har bred appell blant store kjøpegrupper.
Spesielt Triumph, selvfølgelig , som av mange regnes som verdens eldste motorsykkelprodusent. Fabrikken fortsatte å produsere en spesialmodell av Bonneville selv i den tiden fabrikken "lå med brukket rygg" og har i alle år vist sterkt overlevelsesinstinkt.
Man blir gjerne litt opptatt av slikt når man setter seg inn i historien til det MC-merket man selv har valgt...
Uansett så er Triumph-historien fascinerende, ikke minst tatt i betraktning av at det var en utvandret tysker som startet det hele... ;)
Er helt enig med deg , historie er viktig og skaper nostalgi. Skulle det være et merke som utfordrer BMW så bør det være et europeisk merke og gjerne et med en fin historie ;) (dette er bare min enkle personlige mening). Jeg synes også at det er flott at et historisk merke som Triumph ser ut til å greie seg bra og stadig kapre nye markedsandeler.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
herkit skrev:Hei, er ny mann på forumet her (og ny i motorsykkelmiljøet). Her er sykkelen min:
Merke: Yamaha
Type: Sportstourer?
Modell: XJ6 Diversion F ABS
Motorstørrelse: 600cc
Årsmodell: 2010/-11
KM-Stand: 4,7km (ja du leste riktig, fire-komma-sju, fikk den på onsdag og har ikkje lappen enda )
Grattis med ny bike og velkommen til dette forumet. Lykke til med lappen da
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.