Hei. jeg kjøpte nettop min første tungsykkel og skal snart kjøre opp :)
på sykkeln var det ettermontert små diode blinklys fra biltema, disse var bare montert men ikke koblet til. må d til noe mer for å få dem til å funngere eller er det bare å koble dem til ? noen tips til en fersk mc- mekker ?
blinklys til cbr 900 rr 98 mod'
-
- Motorsykkelen din: honda cbr 900 rr 98 mod
Re: blinklys til cbr 900 rr 98 mod'
Om det ikke er byttet rele eller montert motstander på lampeledningene vil de kanskje ikke blinke eller blinke med feil frekvens. 

-
oppdaget at de var koblet til i dag. de blinker med gal frekvens, meeen alle blinkerne blinker :s som med nødblink på bil. kan dette fikses me nytt relle' som passer blinklysene ?
takk for tipset :)
- //cbr900rr//
- Motorsykkelen din: Honda cbr 900rr 1997
Løp og kjøp motstand som du monterer under salen. Husker ikke verdien på motstaderene. Men du kan bruke disse som er laget for diodeblinklys.larwik1989 skrev:oppdaget at de var koblet til i dag. de blinker med gal frekvens, meeen alle blinkerne blinker :s som med nødblink på bil. kan dette fikses me nytt relle' som passer blinklysene ?
Jeg la alle fire under salen. To i paralell til vær side så trenger du ikke tenke på de forran. Funket for min 97 cbr 900rr
-
skal prøve det :) men tror du det fikser problemet med at alle blinlysene blinker selv om jeg kun blinker til høyre eller venstre ?
setter stor pris på alle tips jeg mottar !
- //cbr900rr//
- Motorsykkelen din: Honda cbr 900rr 1997
Da har du nok en overledning i anlegget. Se i pluggen til relet her kan du ha overslag.larwik1989 skrev:skal prøve det :) men tror du det fikser problemet med at alle blinlysene blinker selv om jeg kun blinker til høyre eller venstre ?
Fukt kan være årsaken eller som du nevte feil i relet.
-
fikk byttet relle' i går, så da ble d rett intervall på blinkingen :-) fant ut at d var pæren i instrumentet som indikerer at blinklysene er på som kunne til at alle 4 lysene blinket. dette er en glødepære så jeg skal prøve å bytte den ut med en diodepære å se om d blir greit.