Det er en trist dag i dag! 1.Okt er kommet og sykkelen er servet, vasket og rengjort etter alle kunstens regler! Jeg har knapt vært innom på mcsiden i sommer men det er jo fordi jeg har kjørt hele veien! Ser frem til og bli litt aktiv igjen nå utover høsten og vinteren for og holde meg gående gjennom mørketiden
Sitte nå med en pils og tenker over hvor kjekt jeg har hatt det i sommer. Skulle hatt en tur til Alpene med gutta boys men han ene fikk et jobbtilbud i statene han ikke kunne takke nei til. Sistemann skrudde fra sykkelen og fikk den ikke i sammen igjen til en normal tid. Turen i år ble forsinket så det ble 2 uker tur/retur Kristiansand - Lofoten. Tok vel 3-400 bilder så jeg tenkte jeg skulle skrive og legge ut litt senere når pms melder seg for alvor senere i høst!
Det ble ca 17.000km i år, som forøvrig er det lengste jeg har kjørt i løpe av en sesong så langt i min mc karriere. Atpåtil var det på ny sykkel som gjorde det ekstre spennende. Jeg har ikke ord på hvor fornøyd jeg er med min ZZR1400. Det er uten tvil det beste kjøpet jeg har gjort i hele mitt liv, det er en maskin som bare gir, gir og gir uten og kreve noe annet tilbake en litt sunn fornuft og et balansert sinn (Som jeg liker og tru at jeg har). Tross en A-HA opplevelse som gikk bra har jeg ikke vært borti noe uhell. Jeg syntes denne sykkelen er så rå, gjennomført og brutal at den burde vært på Unesco`s liste over verneverdige gjenstander! Det og kjøre 100mil til dagen er ei ingen problem i det hele tatt... Passer min kropp helt hundre og kombinasjon krefter og komfort gjør at dette er ying og yang i samme pakke som ingen andre kan måle seg med... Mener nå jeg
Det ble tre servicer på den i sommer, to hovedservicer og en liten service. Siste hovedservice ble tatt nå som den ble satt vekk. To bakhjulbytter og et forhjulsbytte ble tatt på vei til lofoten der jeg tilfeldigvis traff Elolz.. Hyggelig og hilse på
Jeg gleder meg noe så inni svarte til neste år... For en lang og tung tid vi går i vente! Usj..... Når gliset var pusset, vasket og behandlet på den mest skånsomme måten så jeg at også Store grønne syntes det var trist og bli satt vekk for vinteren. Kan trøste meg med at den står på jobb så turen innom er ikke så lang :)