Plutselig ble min kontorjobb veeeeldig kjedelig

Globe skrev:![]()
:=D> JoyRide eller JobRide?
Selv om jeg ikke er same er jeg enig.EtronX skrev: Joy, job = Same, same
Det forutsetter vel da at du har telefonen tilkoblet nettet?Globe skrev: Her er min kombinasjon med iPhone og Google Latitude. Den oppdateres så ofte jeg ønsker det og viser hvor jeg (eller rettere sagt min telefon) befinner meg.
Ja, skal man ha live-oppdatering så må data-kobling være aktiv. Vil man bare legge ut ruta etter kjøring eller manuelt underveis trenger man ikke det (my tracks), da må den kun være aktiv når det oppdateres.Godtvoksen skrev:Det forutsetter vel da at du har telefonen tilkoblet nettet?Globe skrev: Her er min kombinasjon med iPhone og Google Latitude. Den oppdateres så ofte jeg ønsker det og viser hvor jeg (eller rettere sagt min telefon) befinner meg.
Det ser nå ut som den finner hvor jeg befinner meg i øyeblikket selv om jeg ikke har koblet telefonen til nettet...Dexter skrev: Ja, skal man ha live-oppdatering så må data-kobling være aktiv.
Den bruker også basestasjon-posisjonering. Det gjør iallefall min telefon.Godtvoksen skrev:Det ser nå ut som den finner hvor jeg befinner meg i øyeblikket selv om jeg ikke har koblet telefonen til nettet...Dexter skrev: Ja, skal man ha live-oppdatering så må data-kobling være aktiv.
Duville skrev:Litt malurt i tracingen. En annen tråd diskuterer forbannelsene ved tyveri og tyveriforsøk og her diskuteres utleggelse av nøyaktig plassering av tyveriobjekter. Noen sladder skiltet på bilder som legges ut på nettet siden det da er lett å finne eiere til MC og andre legger ut GPS posisjon for siste posisjon. Sier ikke så mye mer, men kanskje litt til ettertanke??
Vi som bruker SpotWalla, vi kan konfigurere en "safe zone" rundt hvilket som helstDuville skrev:Noen sladder skiltet på bilder som legges ut på nettet siden det da er lett å finne eiere til MC og andre legger ut GPS posisjon for siste posisjon.