Selv om jeg kjører rundt på en Intruder,er og vil alltid en Harley være drømmen !!
Noe omskrevet : Jeg får væra Intruder når jeg itte vart som je sku !!

Men finner en viss trøst i at HD ustanselig kopierer Intruder`n utseendemessig--

AJ skrev: Så nei, tru'kke jeg blir med på noe HD spleiselag, gitt...![]()
Det er omtrent slik jeg tenkte også + at Honda for meg alltid har vært synonymt med kvalitet. Så min VTX 1800 har oppfylt drøm om HD + topp Japansk kvalitet for de av oss som ikke er mekanikere...Dortmunder skrev: HD hadde vært nok drømmen her også.... men hørte at det var halvfabrikater og jeg er ikke så flink til å skru ...![]()
Dette må da være dagens..Twister skrev:
Men Godtvoksen: Du skal vel ikke ned i "småkubikk klassen" igjen?
*hoste* min forrige Harley hadde 1000cc i hver sylinder *hoste*Godtvoksen skrev:Dette må da være dagens..Twister skrev:
Men Godtvoksen: Du skal vel ikke ned i "småkubikk klassen" igjen?![]()
![]()
Det var en gang et slagord som het "Kjøp Skoda å bli bilmekaniker", du bekrfter herved slagordet: Kjøp HD å bli MC-mekaniker...Crinos skrev:
Som HD fan... anbefaler jeg heller en "riskoker" som begynner sykkel. Fordi jeg selv begynte rett på en HD fra 1956 som naturligvis krevde litt kjærlighet... Som igjen ga meg mye kunnskap om hvordan man skrudde og fikset på disse doningene.
Crinos skrev:*hoste* min forrige Harley hadde 1000cc i hver sylinder *hoste*Godtvoksen skrev:Dette må da være dagens..Twister skrev:
Men Godtvoksen: Du skal vel ikke ned i "småkubikk klassen" igjen?![]()
![]()
Nå har jeg faktisk ikke eid noe annet enn HD, kjørt mye annet har jeg, men har kun hatt gode og helfabrikat harley, minus den siste jeg har nå som er en del av halvfabrikatgreiene som skurs sammen i Millwakee..![]()
Det som lokker meg så til HD er selve følelsen... Greit, bremsene er dårligere, akselrasjonen kan ikke sammenlignes, de er tunge, støyer og er kort og godt dårligere alternativ enn konkurentenes sykler... Vell, slik er det på overflaten.
For meg, har jeg ikke funnet noen annen sykkel, med unntak av Ducati Monster og Ducato StreetFighter, som har gitt meg den samme kjøregleden som en hvilken som helst HD gir meg... Orginal eller super custom.
Jeg tror at mye av det ligger i svevet og måten det hele kjøres på.
Har hørt om flere tilfeller der ny ervervede Harley eiere ender opp som veldig skuffet, da de gjerne har kjørt Look-alike sykler som har gitt dem mye glede. Så ender dem opp med "drømmen" som mangler kjøreegenskapene tidligere kjøretøy hadde...
Som HD fan... anbefaler jeg heller en "riskoker" som begynner sykkel. Fordi jeg selv begynte rett på en HD fra 1956 som naturligvis krevde litt kjærlighet... Som igjen ga meg mye kunnskap om hvordan man skrudde og fikset på disse doningene.